Bravo omule! Acuma stii in ce o sa iti bagi banii
)
Serios vorbind si a mea incepe iar sa troncane, desi nu am inca nu an cu TOATE buceseraiele cu brate cu tot schimbate...
Concluzia e ca o sa fac pe dracu in patru si o sa imi iau poliuretan, un drum de TM la Mihai si 2 zile libere de munca la primavara.
Am avut pe spate 225/45/17 si freca la deivelari mari, asa incat dupa 3000 de km le-am schimbat pe 215. Scutura de numa daca nu ai grija, nu iti menajeaza deloc suspensiile, dar arata bine si ai parte de o cu totul alta stabilitate
. In plus,la fiecare viraj mai agresiv, intra ASR-ul rau de tot si e foarte enervant....
Jantele de fabrica pe 16 sunt foarte maleabile, se straba extrem de usor. Eu le duc la refacut in fiecare an de 2 ori, ca sa nu am parte de batai aiurea la viteze de peste 120. Costa cca 200 RON la noi refacutul/set. Daca BBS -urile de 17 trebuie incalzite pentru a le putea indrepta (desi numai la doua am avut "busituri" minore), astea de AR l-au facut pe mester sa rada de cat de usor se pot "modela" la rece... (nu le strungeste, ci le preseaza si intinde hidraulic pe un cadran ajustabil dupa dimensiunea jantei).
Sa ne mai zici ce probleme mai ai, ca avem o gramada de sfaturi de dat dupa experientele avute
)