Azi am reusit sa inchegam complet motorul, practic nu mai trebuie deschisa capota. Tot azi am rezolvat problema cu evacuarea, e refacuta, s-a schimbat complet sunetul motorului. Ce ma mira e faptul ca, desi e V6 in interior nu patrunde nici o urma de sunet al motorului. A fost facuta si prima proba de drum, masina se comporta bine, foarte confortabila la condus, dar la viteze relativ mari se simte o vibratie de la roti, (vor trebui echilibrate) in rest nici o troncaneala de bucse.
Din plictisela dupamasa am rezolvat si butoanele de incalzire scaune (erau blocate de mizerie).
Urmeaza maine sa ma dotez cu spray de contacte sa rezolv si problema ABS-ului si a airbag-urilor, precum si (cred) ceva contact imprfect intre cutia de viteze si schimbator (cateodata arata in bord ca merg in R desi eu sunt in D, pe modul manual nu schimba vitezele + - si tot erori de genul asta, cateodata nu mai afiseaza nimic. Probleme de rezolvat ar mai fi:
- indicator benzina (cateodata nu indica)
- semnalizari si avarii (nu funtioneaza)
- injector 5 (se pare ca este defect)
- CD changer (nu citeste nici un CD)
- placute frana (schimb)
- eventual senzor stanga spate ABS
Vreau ca pe mijlocul saptamanii viitoare toate acestea sa fie rezolvate, precum si actele masinii pentru a o putea baga la infrumusetare interioara, apoi pe la sf. lunii la tinichigerie.
Atasez poza cu motorul in varianta finala (imi lipseste un capaca de plastic dreapta jos)
As mai avea nevoie (cine stie de unde il rog sa ma anunte) de un scut (preferabil de tabla Al), oglinda stanga (sofer), cap schimbator viteze (Sportronic cu buton sus - nu am gasit in nici un magazin vreun cap universal pentru Sportronic) si cam atat deocamdata.