Programarea la tinichigerie a sosit si iata-ne pe banc. Facusem rost inainte de niste elemente de caroserie de rezerva pt ca sunt foarte rare (ultima serie de 155 cu caroseria bosata) si am avut norocul sa gasesc aproape de casa. Ii multumesc aici lui Cristi (Speedlover) pt suport.
Asadar geometria fara probleme dar a fost totusi nevoie de alinierea perfecta a usilor desi nu inteleg cum s-au putut deregla de la asa drumuri bune.
A fost reglata si traversa fata cu faruri cu tot. Toate astea se fac inainte de vopsire pentru a facilita remontarea ulterioara si a evita deteriorarea/zgarierea elementelor proaspat vopsite. Au fost schimbate aripa stanga fata (usor impinsa) si stanga spate (cam ruginita pe interior de la condens). Bineintes, dupa reglajele de rigoare au fost demontate iarasi toate patru pt o ingrijire mai atenta dar asta se va observa pe parcurs.
O groaza de zgarieturi si impunsaturi care au necesitat si ele recosmetizare dar tot raul spre bine, ce naiba...