Cum spuneam mai devreme, incepusem deja sa lucrez cate putin si la partea de jos (dedesubt) a caroseriei. Am indepartat totul cu exceptia celor doua punti deoarece trebuia ca rotile sa ramana pe masina pt sprijin.
Mai intai a fost nevoie de o degresare completa (fiind foarte mult ulei si alte cele amestecate cu praf), altfel n-as fi putut observa eventuale pete de rugina ori alte imperfectiuni (lovituri, gauri, cute, etc) ale metalului.
Initial am zis ca degresarea va fi mai mult decat suficienta dupa care sa fi slefuit pe ici-colo si apoi vopsit. Dar nooooooo, au inceput sa-mi cante mie pasarelele: "nu e de ajuns", "nu fi lenes, Cristi". Fuck me!
Ce aveam de gand sa fac ?! Si asa ca...iata-ne avand degresata toata suprafata (cam 1 zi intreaga adunat) si apoi indepartat TOOOOT stratul de antifon, fiecare cm patrat. De retinut ca izolantul de fabrica era cam imbatranit dar si mai rau, casant (ceea ce nu este bine caci la lovituri de piatra, etc poate crapa lasand metalul expus)
Dedesubtul avea din fabrica izolatie doar in proportie de ~ 60% insa cam neuniform aplicata, totusi imbinarile si partile mai expuse erau tratate foarte bine a.i. am preferat sa nici nu intervin caci acolo nu as fi putut aplica la fel de bine. Acolo izolantul este gros aplicat si nu devine casant asa ca apa ori condensul nu isi pot face loc. Am verificat totusi in cateva locuri mai interesante dar nici urma de rugina. Pe de alta parte, uneori, in incercarea de a face ceva perfect poti face mai mult rau decat bine. Nu va lasati indusi in eroare de culoareea usor spre portocaliu a izolantului, in poze poate lasa impresia ca ar fi vorba de rugina.
Pasul urmator era slefuirea 100% a dedesubtului deoarece suprafata trebuia pregatita astfel incat rasina epoxidica bicomponenta sa adere foarte bine.
O sa las niste poze sa vorbeasca in locul meu...