Dupa cum sigur stiti,motoarele TS sufera destul cand MAF (debimetrul) are praf,murdarie sau alte gunoaie care au intrat prin tubul admisiei de aer.
Cu toate aceste,senzorul nu mai citeste cum trebuie si trimite informatii gresite la ECU (centralina)...si se traduce printr-o pierdere a performantei.(in cele mai multe cazuri).
Inainte sa schimbati debimetrul (am auzit ca in RO costa cam 750RON),puteti incerca o curatire.
Scule necesare:
- surubelnita torx T20 (cu o mica gaura in mijloc)
Spray care curata contactele electronice
Se scoate mufa de la debimetru ( nu cumva sa uitati cheia in contact)
Acum se pot desuruba cele 2 surube (cu cheia torx)
Cu grija,se scoate senzorul afara
Deja afara...
Fara a atinge senzorul,dati cu spray in locurile indicate prin sageti
Acum se monteaza la loc. Si se da o tura cu masina...ar trebui sa raspunda din nou bine la turatii mici cat si la top speed.
Bafta.