Anvelope

Alfa 1900 istoria

1910-1920: 24 HP, 40-60HP
1920-1945: 20-30HP, 6C, 8C, G1/G2, RL, RM
1945-1980: 1750/2000, 1900, 2000, 2600, 33 Stradale, Alfa 6, Alfetta, Giulia, Giulietta, Gran Sport Quattroruote, GTA, GTV, Nuova Giulietta, Montreal, Spider
1980-2000: Arna, SZ/RZ

Alfa 1900 istoria

Mesajde the red passion » Joi Noi 19, 2009 9:51 pm

Alfa 1900

Imagine

Masina Alfa 1900 a fost proiectata de Orazio Satta si a fost prima masina de serie Alfa Romeo cu caroseria parte integrala cu sasiul,construita integral pe o linie de montaj.Studiata pentru a veni in intimpinarea exigentelor pietii reprezentate de masini de clasa medie.A fost prezentata ca automobil de familie care invinge si in curse.Motorul in patru cilindri si distributie dubla comandata de lant.Modelul apare in diverse versiuni:berlina normala, berlina TI, sprint(varianta scurta cit si lunga)si versiune de teren militara (Alfa Matta. AR51).Intre anul 1952 si 1958,participa in diverse competiti clasinduse pe locuri bune.
An de costructie: 1950-1958
Numar si tip cilindri: 4 in line, monobloc
Diametru si cursa: 82,5x88 mm.
Cilindrata: 1884 cm3
Putere si nr. giri: 90 CV la 5200 giri/minuto
preluat forum club alfa sport - Elvira Ruocco

Linea de montaj alfa 1900

Imagine

Ivo Colucci in stg. si Giuseppe Busso,cei doi sefi ai proiectului, cu “prototipo amaranto” pe Riviera ligure in timpul probelor.

Imagine

Prima iesire in strada a 1900 este in 2 Martie 1950 cu Sanesi la volan, Garcea, Busso si Nicolis pasageri.

Imagine
Alfista fino alla morte!:drak: Il cuore ha sempre ragione!
Avatar utilizator
the red passion
Top gear
 
Mesaje: 2072
Membru din: Dum Dec 07, 2008 8:04 pm
Locatie: Italy
Marca: Alfa Romeo
Model: 156 1.9 jtd
Motorizare: 145 cp
Fabricat: Octombrie 2003

Inapoi la Alfa Clasice

Cine este conectat

Utilizatorii ce navigheaza pe acest forum: Niciun utilizator inregistrat si 0 vizitatori

cron