Anvelope

Alfa romeo 145 eroare

Motoarele Alfa Romeo - Date tehnice, intrebari, probleme si solutii.

Alfa romeo 145 eroare

Mesajde Nigma » Dum Iul 06, 2014 3:03 pm

Salut alfisti, sunt un mandru detinator de Alfa romeo 145, dupa ce am avut o alfa 159 si sunt nou pe forum. Am cateva intrebari la voi sa le pun dupa ce am rasfoit un pic forumul si nu am gasit raspun la ele sau cel putin unele raspunsuri erau destul de vechi si sunt de parere ca nu ma ajuta.
Istoria e urmatoarea, acum detin o alfa romeo 145 1.4 ts 16 v care are niste probleme relativ majore care in mare parte ce tin de brate, bucsi si alte chestii de genu le rezolv "in house" dar are si unele apartinand de motor.Acum intrebarile :) .
1. Pe bord imi apare semnalizarea cu injectorul - stiti careva in mecanic bun si capabil sa faca o diagnosticare al computerului? Ca la mecanici tot merg si in afara de raspunsuri ca asta-i alfa ce te astepti nu primesc si deja sunt satul de pseudomecanicii care in afara de golf nu stiu sa repare. Simptomele motorului in sarcina sunt ca dupa mine las un miros de benzina de zici ca is in rafinarie, motorul la rece deobicei cand merg trage ca o baba si se simte ca si cum s-ar ineca daca-l acelerez mai tare, adica o calc cand ajunge la 2500-3000 rpm cade in cap dintr-o data si merg ca o baba vreo 10 minute pana isi revine dupa aia zburda parca nu ar avea nimic. Consumul intre 10-14 lt/100km.

Masina a suferit modificari la motor inainte so o cumpar din Germania, in 2011 cand am achizitionat-o masina pusa pe dyno scotea 130 cp la roata si mergea bine. Alte modificari pe ea are tobe sport inox novitech , evacuarea inox marita la dn 80 daca bine am masurat, suspensii sport pe ele care intre timp le-am dat jos si am pus originalele ca deja faceam cu nervii la cat am barberit dunele vietii puse de Boc pe strada.