Desi timp de o jumatate de an era clar faptul ca numele succesorului lui 147 va fi Milano, Alfa Romeo s-a razgandit in ultimul moment. Denumirea finala: Giulietta.
Alfa Romeo se razgandeste: inlocuitorul lui 147 se va numi Giulietta zoom
Automotive News publica astazi o serie de informatii conform carora noul reprezentant al marcii in segmentul compact, inlocuitorul actualului 147, va fi denumit oficial Giulietta. In cazul in care aceasta informatie se va adeveri, aceasta va deveni o surpriza in conditiile in care pana acum numele Milano era dat ca sigur pentru urmatoarea generatie a compactei italiene.
Jurnalistii de la Automotive News citeaza surse interne Alfa Romeo care sustin ca motivul din spatele schimbarii bruste de nume este reprezentat de faptul ca muncitorii milanezi ai companiei s-au revoltat din cauza faptului ca Fiat Group va boteza o masina cu numele orasului chiar in momentul in care sefii grupului au decis sa mute din Milano cele mai importante operatiuni ale marcii.
Cei 232 de designeri si ingineri Alfa Romeo vor fi relocati la Torinol, la o distanta de 150 de kilometri, intr-o mutare care, conform companiei italiene, "va imbunatati eficienta si va economisi bani". Aceasta mutare va fi ultima dintr-o serie inceputa acum cativa ani. In 1986, cand Fiat Group a cumparat marca Alfa Romeo, marca avea angajati 20.000 de oameni in Milano.
Decizia de schimbare a numelui a venit vineri, cand Fiat anuntase presa italiana ca primele fotografii ale succesorului lui 147 vor fi publicate luni, 30 noiembrie. In seara zilei de vineri, compania anunta ca toate planurile legate de prezentarea modelului s-au amanat pentru o data ulterioara nespecificata. Cele mai afectate vor fi revistele auto, care aveau deja fotografiile modelului, acesta fiind denumit Milano.
Daca informatiile legate de revenirea numelui Giuletta in gama Alfa Romeo se vor adeveri, denumirea se va regasi pentru a treia oara in istoria de 99 de ani in nomenclatura modelelor actuale ale marcii. Prima generatie Giulietta (sedan/coupe) a fost produsa intre 1954 si 1962, in timp ce a doua generatie (sedan) a fost produsa in perioada 1977-1985.
Sursa automarket.ro
http://www.automarket.ro/stiri/alfa-rom ... 26756.html