Anvelope

Alfa Romeo 8C Spider o masina pentru colectii de lux

Alfa Romeo 8C Competizione este produsa in 2007 intr-o serie limitata de 500 de exemplare. Varianta cabrio, 8C Spider, este la fel o serie limitata de 500 de exemplare care s-a produs in 2008.
8C Spider s-a vandut la aproximativ 175.000€ fara taxe.

Alfa Romeo 8C Spider o masina pentru colectii de lux

Mesajde the red passion » Lun Dec 21, 2009 10:57 pm

Alfa Romeo 8C Spider o masina pentru colectii de lux

Imagine

Alfa Romeo 8C Spider este o masina Limited Edition care l-ar face sa se bucure pe ori si ce colectionar.Astazi aceasta masina se poate cumpara numai folosita si asta doar in cazul in care un actual propietar se decide sa o vinda.iar acest lucru il va face fara prea multe probleme legate de pret.Iata de ce atunci cind cineva reuseste sa traduca in materie si sa alimenteze fanteziile multora care sufera de transport.
O senzatie placuta si coplesitoare vazuta de toti pasionati si nu numai la vederea celei mai sportive bijuteriei din era moderna a casei del Biscione.Ajung doar formele delicate ale caroseriei sculptate fin in volume de carbon,pentru a determina un caleidoscop de emotii in gradul de a face sa tisneasca in sus bataile inimi. 8C Spider
este o opera de arta,care si stind pe loc exprima o incarcatura dinamica demna de o casa crescuta pe planurile nobile ale universului competitional. Impulsul linilor sale este un exemplu laudabil de eleganta si dinamism,ulterior depasit in comparatie cu versiunea Competizione de la care deriva.
Imposibil de a rezista chemari acelei capote lungi care musca asfaltul cu un aer de felina.Forma ei ascutita vine pusa in evidenta de abitaclu si coada trunchiata (taiata),foarte eficienta in evacuarea debitului de aer,dar si pentru a stabili un grad aerodinamic,intr-un cadru de o frumusete estetica adevarat sublima.
8C Spider este demonstratia vie pentru cei ce cred ca doar aviatia este placuta vederi si totodata eficienta.Acest granturism al quatrifoglio etaleaza finituri de calitate,multumita unui tratament al detalilor care le fac onoare creatorlor.Una dintre caracteristicile sale distinctive este acoperisul retractabil,disponibil in mai multe culori echipat cu un sistem electro - hidraulic care se activeaza prin apasarea unui buton aflat pe panoul de bord.
Acoperisul este compus dintr-un tesut tehnic care utilizeaza doua fisi suprapuse,cel extern este multi - strat facut sa reziste intemperiilor atmosferice,in schimb cel interior are capacitatea de inalta absortie a zgomotului, pentru a asigura un confort acustic total ocupantilor.De mentionat rezultatul final atit stilistic cit si functional.
Calitatea materialelor este una dintre cele mai bune:in abitaclu isi face simtita prezenta exotica fibra de carbon,care incadreaza bordul si panourile,precum si alte locuri;scaunele sint capitonate in luxoasa piele Poltrona Frau.In spatele volanului isi tradeaza prezenta o sofisticata cutie de viteze robotizata in sase trepte cu o dinamica functionala foarte rapida.
Acestea ajuta a intelege caracteristicile bijuteriei "del Quatrifoglio",Alfa Romeo 8C Spider impinsa de un puternic propulsor in 8 cilindri de 4,7 litri, cu un unghi de 90° intre bancile cilindrilor,care se lauda cu o putere de 450 cavalli la 7000 giri/min si un virf de cuplu de 480 Nm la 4750 giri/min.
Dar numerele nu spun totul.De exemplu nu s-a amintit de tonul voci care insoteste in actiune modelul,similar cu acel al bolizilor de curse din anii saizeci,fara a mai vorbi de echilibrul perfect care asigura un handling de profil inalt.Meritul se naste din arhitectura Transaxle,cu motorul pe fata si cutia de viteze dispusa pe puntea spate in bloc cu diferentialul.
O foarte mare contributie la comportamentul suspensilor care cu schema lor de quadrilateri,daruiesc o mare precizie de condus.Acestea lucrind intr-o perfecta armonie cu sasiul de otel,care asigura notabila forta structurala. Modelul propune ultima editie al VDC Alfa Romeo,un sistem evoluat de control ,sabilitate si tractiune,pentru garantarea unui maxim “feeling”dinamic.
Autoturismul echipat standard cu frine carbo-ceramice Brembo de 380 mm diametru pe rotile fata si 360 mm pe cele spate, vazute foarte bine din cauza masivelor jante din aliaj aluminiu de 20 inch,multumita carora sint nevoie doar de 33 metri pentru a opri dintr-o cursa de 100 km/h.
In ciuda a ceea ce s-ar putea gindi, 8C Spider nu e totusi o masina de curse,misiunea sa nu este accea de a dobori recorduri pe circuite,este doar pentru a oferi maxime emoti pe un fond de performanta la un inalt nivel.
Acest vis este numai pentru 500 de norocosi.Cine doreste sa se alature clubului,trebuie sa scoata afara un munte de bani.
preluat:deluxeblog.it
Atasamente
8c_01.jpg
8c_05.jpg
8c_02.jpg
8c_03.jpg
8c_04.jpg
Alfista fino alla morte!:drak: Il cuore ha sempre ragione!
Avatar utilizator
the red passion
Top gear
 
Mesaje: 2072
Membru din: Dum Dec 07, 2008 8:04 pm
Locatie: Italy
Marca: Alfa Romeo
Model: 156 1.9 jtd
Motorizare: 145 cp
Fabricat: Octombrie 2003

Inapoi la Alfa 8C, 8C Spider

Cine este conectat

Utilizatorii ce navigheaza pe acest forum: Niciun utilizator inregistrat si 0 vizitatori

cron