nu e necesar sa stai mai mult de 30 de secunde - calculatoarele de airbag au energie de rezerva intr-un condensator care nu tine mai mult de 2-3 secunde de la oprirea masinii - si pe calculatoarele de airbag nu exista pe vremea aceea network management, deci daca stai sa zicem 1 minut (ca sa exagerez putin) nu ai nicio problema - si daca il scoti in timp ce e motorul pornit iti garantez ca nu iti pusca niciun airbag
insa totusi cel mai bine e sa il lasi cateva secunde ca sa fi tu linistit - in nciun caz nu e necesar 20 de minute
m-am interesat pe la colegii care lucrau pentru FIAT si dincate retin ei nu aveau ID check - deci poti sa-l schimbi - in cazul in care ai vreo erorare va trebuie sa faci o plimbare la reprezentanta sa rescrie ceea ce trebuie - e posibil sa ai erori datorita faptului ca configurarea de pe ECU nu bate cu ceea ce ai tu pe masina - daca vrei 100% sigur va trebui sa gasesti unul care a fost pe o masina cu aceeasi configurare (numar de airbaguri, sensori, etc) ceea ce e nitel cam greu - la unele masini sunt si cate 10-15 configurari - bafta!