Anvelope

In cautare de GT

Alfa Romeo GT se produce din anul 2004. Dupa cum ii spune si numele este un gran turismo de lux pozitionat alaturi de sportiva Brera ca succesor al Alfa Romeo 916-GTV.

In cautare de GT

Mesajde Godzzi » Sam Ian 28, 2012 11:40 am

Salutare toata lumea,

Cam de 1 an de zile urmaresc sa cumpar o alfa gt 1.9 diesel. Deocamdanda tot cu o Italianca imi traesc viata, Stilo 1.8. Pentru cei care cunosc masina mai bine am cateva intrebari de lamurire si anume.
Stiu ca pe la jumatatea anului 2005 s-a facut tranzitia la motorul nou, euro4 pe care il doresc si eu. Nelamurirea mea este undeva pe la anul 2007 unde masina a inceput sa vina cu un alt bord (cel fara cercuri la cadranele bordului). A existat un asa zis facelift? sau doar niste modificari pe ici-colo? Mai exista si alte modificari la masina fata de variantele 2005-2006?

Va multumesc !
Godzzi
Dead spot
 
Mesaje: 19
Membru din: Vin Oct 08, 2010 9:31 pm

Re: In cautare de GT

Mesajde the red passion » Sam Ian 28, 2012 12:34 pm

Faceliftul mai important la GT s-a facut in 2006,atunci s-a umblat si la bord.Din cate stiu eu la 1.9 Multijet: siglat JTD Multijet a fost utilizat pana in 2006,iar din 2007 a fost introdus motorul siglat JTDm (150 cavalli ),ulterior a aparut si in versiunea de 170 cavalli cuplat la un diferential mecanic de tip Torsen C ,pe versiunea Alfa GT 1.9 JTDm Q2 Quadrifoglio Verde...ambele,adica ultimile doua sunt dotate cu filtru de particule.A mai fost o versiune in 2010 numita Moving,ce a fost produsa pana la sfarsitul anului,versiune care a aparut in luna Aprilie 2010,cand s-a redus/oprit productia la versiunile Progression, Distinctive, Sport si Quadrifoglio Verde,versiune care a fost motorizata 1.8 16V si 1.9 JTDm 16V . Au mai existat si alte versiuni,editii limitate:Quadrifoglio Oro de 60 exemplare pentru Japonia, Special Edition 1.9 JTDm 16 V doar in culoare rosie si negra pentru UK,Run Out Edition 2.0 JTS (doar culoare neagra) ceva mai mult de vreo 10 exemplare pentru Olanda,iar pentru Australia si Franta in 2010 a fost propusa versiunea GT Centenario 1.9 JTDm diesel.
Sper ca ti-a fost de folos informatia :ugeek:
Curiozitate:In 2005 a fost produs pe platforma de la GT intr- un singur exemplar,o versiune cabrio,la cererea unei persoane.(Lilli Bertone)
Alfista fino alla morte!:drak: Il cuore ha sempre ragione!
Avatar utilizator
the red passion
Top gear
 
Mesaje: 2072
Membru din: Dum Dec 07, 2008 8:04 pm
Locatie: Italy
Marca: Alfa Romeo
Model: 156 1.9 jtd
Motorizare: 145 cp
Fabricat: Octombrie 2003

Re: In cautare de GT

Mesajde Godzzi » Lun Oct 08, 2012 9:38 pm

Ei bine baieti.....de mult cautam un GT si iata ca am si gasit. Voi mai tine Stilo-ul in familie dar azi am dat avansul pentru noua masina personala.
iata si descrierea:
Alfa Romao GT Distinctive, Fabricatie - mai 2006, 93000km, dotari: piele in 2 nuate de bej, clima, audio Bose cu mp3.
Ultima revizie in cartea service este la 75000.
Din test drive am gasit cateva bubite dar asta nu e prima mea masina SH si ma asteptam.
- pedala de ambreiaj este foarte moale si intra destul de greu in primele 2 viteze. Din ce am observat ambreiajul tine foarte foarte foarte jos....Este normal?
- lipseste plasticul de la lumina usii din stanga (puddle dors light) . Din ce am vazut pe ebay este cam 30euro. Daca aveti sugestii de unde pot luase piese ieftina astept.
- pe stalpul din spate dreapta unul din capacele cu AIRBAG era pus invers asa ca l-am scos de acolo gandidu-ma ca poate sunt airbaguri sarite sau ceva. Geamurile au toate acceasi serie asa ca nu cred ca ar putea fi sarite + control check-ul de airbag-uri functioneaza normal. Am observat ca nu intra in pozitia normala asa ca o sa caut si acel capacel.

Cam atat......aruncati o privire peste poze si spuneti-mi ce parere aveti. O sa ajung cu masina spre sfarsitul lunii in tara pentru a o inmatricula.
Atasamente
forum3.jpg
forum2.jpg
forum1.jpg
Godzzi
Dead spot
 
Mesaje: 19
Membru din: Vin Oct 08, 2010 9:31 pm

Re: In cautare de GT

Mesajde StanPatzitW » Mar Oct 09, 2012 12:50 pm

Pedala de ambreij la mine era foarte tare. Extrem de tare as spune in comparatie cu alte masini. Intre timp am schimbat kitul de ambreiaj si am avut aceeasi problema..pedala moale si intrat greu in vita. Am schimbat kitul iar ( acelasi mecanic alt kit ) si problema a fost aproape rezolvata. Inca intra greu in marsarier dar pare sa-si revina pe masura ce folosesc masina.

Plasticul respectic poti sa il gasesti si in dezmembrari si 100% este mult mai ieftin.
Aceeasi serie la geamuri nu garanteaza ca masina nu a fost lovita asa cum o serie diferita nu inseamna neaparata ca masina a fost lovita. Cand o sa ajung acasa o sa verific care este pozitia capacelului de airbag si o sa te anunt daca si la mine ii asa sau nu...dar mai dureaza aproape o luna :)


FELICITARI PENTRU JUCARIA ALEASA. Asteptam un topic separat in care sa ne prezinti masina in detaliu, cum o intretii, eventuale modificari si bineinteles intrebari.
Trece ALFELE-n zare... Eu ma uit, ele dispare...

www.alfaamore.ro/forum/gagica-16v-150-t813.html
Avatar utilizator
StanPatzitW
4th gear
 
Mesaje: 544
Membru din: Dum Noi 01, 2009 8:37 pm
Locatie: Alba Iulia
Marca: Alfa Romeo
Model: GT 150CP
Motorizare: 1.9 JTD 16
Fabricat: 2005
Nr. de inmatriculare: AB 31 MOB

Re: In cautare de GT

Mesajde Godzzi » Mar Oct 09, 2012 1:06 pm

Multumesc pentru raspuns,

Aruncand un ochi peste thread am realizat ca nu am mentionat motorul.
1.9jtdm varianta revizuita cu dpf si euro4.
Godzzi
Dead spot
 
Mesaje: 19
Membru din: Vin Oct 08, 2010 9:31 pm

Re: In cautare de GT

Mesajde graffi80 » Mar Oct 09, 2012 2:18 pm

Arata foarte bine masina ... felicitari !
Graffi80 - "Every time I see an Alfa Romeo, I tip my hat", Henry Ford
"Alfa`s don`t break down...they stop to be admired" :D
Avatar utilizator
graffi80
Membru legitimat
 
Mesaje: 886
Membru din: Mar Iun 30, 2009 6:41 pm
Locatie: Cluj-Napoca
Marca: Alfa Romeo
Model: 75 & 156
Motorizare: 2.0 1.9
Fabricat: 1986 & 2004
Nr. de inmatriculare: CJ-75/35-GTA

Re: In cautare de GT

Mesajde Godzzi » Sam Oct 13, 2012 8:33 pm

noutati:
- masina nu poate ajunge pe roti acasa deoarece:
http://www.capital.ro/detalii-articole/ ... 68637.html
atunci am hotarat sa apelez la o firma care aduce masina pe platforma. Costul este 300euro care eu cred ca este unul foarte accetabil dar problema este ca masina ajunge doar pana al cluj. De acolo v-a fi condusa pana in Bucuresti cu numerele provizorii.
- de asemenea 1 noiembrie este dupa colt iar masina are nevoie de papuci de iarna. Am deja gume 205/55 r16 asa ca trebuia sa mai cumpar un set de jante, ceea ce am si facut astazi.
Atasamente
forum4.jpg
Godzzi
Dead spot
 
Mesaje: 19
Membru din: Vin Oct 08, 2010 9:31 pm

Re: In cautare de GT

Mesajde Turgon » Sam Oct 13, 2012 9:01 pm

Frumoasa! Sa va stapaniti sanatosi! ;)
Qui pro quo!
Turgon
Membru legitimat
 
Mesaje: 1387
Membru din: Dum Feb 01, 2009 6:20 pm
Locatie: Timisoara
Marca: Alfa Romeo
Model: 159
Motorizare: 1.9 JTDm
Fabricat: 2008

Re: In cautare de GT

Mesajde Godzzi » Sam Oct 20, 2012 2:24 pm

update:

am suit-o pe caleasca si a pornit catre Romania. acum incepe calvarul de a inscrie o masina in circulatie. si dupa o revizie completa.
Atasamente
forum5.jpg
Godzzi
Dead spot
 
Mesaje: 19
Membru din: Vin Oct 08, 2010 9:31 pm

Re: In cautare de GT

Mesajde Godzzi » Dum Oct 21, 2012 8:47 am

o intrebare pentru toti posesorii de gt. atunci cand deschizi masina si ti in continuare apasat pe butonul de deschidere se deschid geamurile (exact asa face si fosta masina, fiat stilo). problema este cand fac invers, cand tin apasat pe butonul de inchidere , geamurile nu se mai ridica. La stilo puteam face asta si se ridicau.

La voi cum e?
Godzzi
Dead spot
 
Mesaje: 19
Membru din: Vin Oct 08, 2010 9:31 pm

Re: In cautare de GT

Mesajde StanPatzitW » Mar Noi 13, 2012 10:53 am

La mine se inchid geamurile daca tin apasat pe buton.
Am constatat ca daca ii scot borba o perioada (pana invata reperele) in momentul in care inchid usa , daca geamul este deschis el se ridica automat. as vrea sa am posibilitatea sa pastrez treaba asta dar pana acum nu am gasit o solutie.
Trece ALFELE-n zare... Eu ma uit, ele dispare...

www.alfaamore.ro/forum/gagica-16v-150-t813.html
Avatar utilizator
StanPatzitW
4th gear
 
Mesaje: 544
Membru din: Dum Noi 01, 2009 8:37 pm
Locatie: Alba Iulia
Marca: Alfa Romeo
Model: GT 150CP
Motorizare: 1.9 JTD 16
Fabricat: 2005
Nr. de inmatriculare: AB 31 MOB

Re: In cautare de GT

Mesajde Godzzi » Dum Noi 18, 2012 7:29 pm

Am rezolvat destul de usor problema cu inchiderea geamurilor. Am folosit Fiatecuscan (windows anti-trap sensors) iar apoi am facut proxy aligment. dupa ce am facut asta geamurile se ridica din telecomanda.

Noutati:
Am terminat cu inmatricularea si bineinteles ca s-a ales cu un numar din seria GDZ :) . Sunt in momentul in care ma gandesc daca sa actionez in instanta pentru recuperarea taxei de inmatriculare. Poate imi dati niste idei......ce sanse reale exista.
Am montat rotile cu cele de iarna si am observat ca una din gumele de vara este dea dreptul distrusa asa ca la vara va urma sa cumpar gume. Am facut si geometria dupa ce am montat rotile dar mecanicul nu prea a avut la ce sa lucreze.
Am aerisit ambreiajul si acum functioneaza mult mai bine. Este destul de tare dar functioneaza corect.
Am schimbat palcutele fata/spate deoarece eram destul de tocite si deasemenea uleiul si filtrele.
Saptamana urmatoare urmeaza sa schimb si termostatul deoarece se ridica acum la jumatate doar in oras in trafic.
Tot saptamana urmatoare vreau sa ii schimb iluminatul interior cu unul cu leduri.
Atasamente
P1040341.JPG
Godzzi
Dead spot
 
Mesaje: 19
Membru din: Vin Oct 08, 2010 9:31 pm

Re: In cautare de GT

Mesajde StanPatzitW » Lun Noi 19, 2012 10:10 am

1. Are sens sa dai statul in judecata. sansele de recuperare sunt de 100%. Daca ai ghinion recuperezi numa taxa...daca ai noroc primesti si dobanda dupa bani. Eu am recuperat taxa si acum o sa mai recuperez la o masina.

2. Ambreiajul este ceva normal sa fie tare. Nu am intalnit o masina la care sa fie mai tare decat la GT. Am inceput sa-mi fac griji cand a inceput sa se inmoaie...si asa a si fost ..a trebuit inlocuit kitul de ambreiaj.

3. Anunta-ma si pe mine cat te costa toata schimbarea cu lumiile la interior si eventual fa niste fotografii sa vedem diferenta poate ma bag si eu.

4. Nu ai incercat sa vezi daca nu merge faza cu ridicarea geamurilor cand inchizi usa.

5. la adresa asta post19337.html?hilit=gagica#p19337 gasesti informatii despre GTul meu cu bune si cu rele.

PS. am uitat sa-ti zic Si eu am incercat sa fac geometria la roti si rezultatul nu este chiar pe asteptarile mele. Acum uzeaza gumele fata pe interior.
Trece ALFELE-n zare... Eu ma uit, ele dispare...

www.alfaamore.ro/forum/gagica-16v-150-t813.html
Avatar utilizator
StanPatzitW
4th gear
 
Mesaje: 544
Membru din: Dum Noi 01, 2009 8:37 pm
Locatie: Alba Iulia
Marca: Alfa Romeo
Model: GT 150CP
Motorizare: 1.9 JTD 16
Fabricat: 2005
Nr. de inmatriculare: AB 31 MOB

Re: In cautare de GT

Mesajde Godzzi » Lun Noi 19, 2012 9:13 pm

3. Am un prieten care se ocupa de asta si nu a fost pe bani. Ne ajutam si noi reciproc cum putem, ca ROMANII !! Dar estimativ este undeva in jurul a 100 ron si deasemena trebuie puse si rezistente deoarece calaculatorul masinii taie curentul dupa circa 8 secunde. O sa revin cu poze saptamana viitoare.

4. Nu am incercat inca dar o sa probez saptamana viitoare.

De asemena am uitat sa precizez ca masina nu a avut DPF asa cum am presupus. Am crezut ca toate gt-urile euro 4 au DPF dar se pare ca nu este asa. Din ce m-am mai documentat dpf-ul a fost o extraoptiune iar apoi a venit standard pe gt-urile dupa >2007 (cele care au toba cu 2 tevi si nu cea ovala cum au cele <2007 )
Godzzi
Dead spot
 
Mesaje: 19
Membru din: Vin Oct 08, 2010 9:31 pm

Re: In cautare de GT

Mesajde StanPatzitW » Mar Noi 20, 2012 2:39 pm

Astept sa vad cum arata inainte si dupa. daca merita investitia de 100 ron. Ma gandeam ca vrei sa inlocuiesti tot ce inseamna lumina interior cu Bec cu leduri speciale care au si rezistenta din fabrica. Astept fotografiile sa vedem diferenta.
Trece ALFELE-n zare... Eu ma uit, ele dispare...

www.alfaamore.ro/forum/gagica-16v-150-t813.html
Avatar utilizator
StanPatzitW
4th gear
 
Mesaje: 544
Membru din: Dum Noi 01, 2009 8:37 pm
Locatie: Alba Iulia
Marca: Alfa Romeo
Model: GT 150CP
Motorizare: 1.9 JTD 16
Fabricat: 2005
Nr. de inmatriculare: AB 31 MOB

Re: In cautare de GT

Mesajde Godzzi » Lun Noi 26, 2012 10:20 pm

Am facut 2 poze in care nu se vede cine stie ce.....poate iti faci o parere. Am schimbat tot interiorul pe iluminare cu led. Singurele becuri care nu au avut nevoie de rezistenta sunt cele din usi. Urmeaza sa pun si iluminare la picioare :) .

Am incercat sa las masina inchisa cu geamurile jos si dupa, geamurile nu se ridica.

noutati:
Am facut un drum lung cu masina si se comporta exemplar. Am ajuns sa ne cunoastem mai bine si observat ce mici defecte are masina. Consumul si rezerva de putere este incredibila, eu veniind de la o benzinara aspirata sunt de-a dreptul uimit cat de mult de ajuta cuplul imens la depasiri. Este cu adevarat foarte relaxant sa o conduci la drum lung. Consumul este extraordinar la puterea care o dezvolta. Pe drumul efectuat de 1500km am scos un consum de 5.7% .
Acum sa zicem si defecte.
In spiritul "Alfa" masinii ii lipsesc cu adevarat spatii de depozitare inteligente. Fata de Stilo nu am un cup holder sau un loc de pus ochelarii de soare. Prabil regula de aur este "looks" over anything :)) .
La viteza cu denivelari scoate niste scartaiituri pe puntea fata. Din ce am citit, problema ar fi la basculele superioare.
Cand trec peste un speed bump de exemplu se aude o bataie gen plastic pe roata dreapta fata. Nu este de intensitate mare dar este undeva acolo. O sa mai cercetez sa aflu unde este problema. Poate este bieleta.....nu stiu sigur.

Cam atat.
Atasamente
web4.jpg
web3.jpg
web2.jpg
web1.jpg
Godzzi
Dead spot
 
Mesaje: 19
Membru din: Vin Oct 08, 2010 9:31 pm

Re: In cautare de GT

Mesajde StanPatzitW » Mar Noi 27, 2012 2:25 pm

La ce ai nevoie de ochelari ?...Conduci o Alfa :grin:
Locul de depozitat paharul este dar undeva sub cotiera ( daca ai ) loc pe care eu il folosesc pentru depozitarea cheilor. In GAGICA'me nu ai voie sa mananci sau sa bei ceva sa nu cumva sa faci mizerie..De fumat :yuush: nici nu se pune problema.

Scartaitul ala ( parca freci un balon ) se aude si la mine si nu am reusit sa scap de el. Am sperat ca dupa trecerea pe poliuretan scap de acel zgomot...dar nu.

PS. Legat de consum...se poate si mai bine dar si mai rau...:)) dar asta ii consumul mediu la un condus relativ normal.
Trece ALFELE-n zare... Eu ma uit, ele dispare...

www.alfaamore.ro/forum/gagica-16v-150-t813.html
Avatar utilizator
StanPatzitW
4th gear
 
Mesaje: 544
Membru din: Dum Noi 01, 2009 8:37 pm
Locatie: Alba Iulia
Marca: Alfa Romeo
Model: GT 150CP
Motorizare: 1.9 JTD 16
Fabricat: 2005
Nr. de inmatriculare: AB 31 MOB

Re: In cautare de GT

Mesajde Godzzi » Mie Dec 05, 2012 1:46 pm

Revin cu o potentiala problema la al meu GT.
Inainte sa-i schimb termostatul, apa se ridica la 90c doar in oras stand la semafor. La drum lung, aer rece incepea sa intre in radiator si racea apa pana pe la 70c-80c.
Exact acceasi problema am avut-o si pe Stilo iarna trecut si s-a rezolvat cu schimbarea termostatului.

Acum, dupa ce am schimbat termostatul am exact opusul caracteristicilor.
La drum lung atat timp cat motorul este in turatie, apa sta la 90c. Daca ma opresc la semafor sau sunt in trafic incepe si scade pe la 75-80c.

Este normal pentru un diesel? azi dim au fost cam 3-4 grade si s-a intamplat din nou.
Godzzi
Dead spot
 
Mesaje: 19
Membru din: Vin Oct 08, 2010 9:31 pm

Re: In cautare de GT

Mesajde Godzzi » Mie Dec 05, 2012 8:00 pm

asta seara am facut un mic test sa vad cum se comporta.
Am plecat de la munca pe o temperatura de 4 grade. Drumul pana acasa are circa 15km fara semafoare, doar 3 sensuri giratorii.
Dupa circa 3 minute acul s-a miscat spre + din pozitia minima. A inceput sa se ridice usor usor pana pe la 80c unde a stat putin si apoi foarte foarte incet spre 90. Problema era ca deja ajunsesem acasa asa ca nu a mai prins 90c. Apoi am lasat masina la relanti in parcare si acul a inceput sa scada. A scazut pana pe la 80c iar. Apoi m-am gandit sa inchid climatronicul ceea ce am si facut. Dupa aprox 2 minute a inceput iar sa urce spre 90.

Ce parere aveti?
Godzzi
Dead spot
 
Mesaje: 19
Membru din: Vin Oct 08, 2010 9:31 pm

Re: In cautare de GT

Mesajde Godzzi » Joi Dec 06, 2012 9:28 am

astazi, veninind spre locul de munca am incercat sa-l observ mai atent.
Temepratura ext: 1 grad
-atata timp cat masina este in sarcina la aprox 2000rpm, acul se ridica la 90 grade.
-daca merge la relanti si este si climatronicul pornit sa bage caldura acul cade la 80 grade.
-daca merge la relanti si climatronicul este oprit acul se ridica iar la 90 grade.

E normal pentru un diesel?
Godzzi
Dead spot
 
Mesaje: 19
Membru din: Vin Oct 08, 2010 9:31 pm

Urmatorul

Inapoi la Alfa GT

Cine este conectat

Utilizatorii ce navigheaza pe acest forum: Niciun utilizator inregistrat si 0 vizitatori

cron