OK, sa le luam pe rand - viteza de varf, teoretic nu creste spectaculos, insa creste. Nu prea as da niste cifre pentru ca difera de la o cutie la alta..
Legat de cutie, planetare si ambreiaj.. Daca vei exploata masina intr-un mod necorespunzator si vei abuza de ea, viata lor va scadea si fara chiptuning. E una sa folosesti masina normal si sa te folosesti de rezerve atunci cand ai nevoie de ele (depasiri, sau alte situatii "limita", sau chiar din joaca uneori), si e alta sa iti prepari o masina pentru curse - fapt care implica si schimbarea ambreiajului cu unul mai rezistent, sau intarirea transmisiei. In mod normal ele nu vor ceda, totusi nu sunt din plastelina. Dar nici indistructibile nu sunt. Totul tine de PDVSS (piesa dintre volan si scaun
). In general cel mai criminal element distrugator pentru transmisie este pornirea de pe loc, in sarcina maxima. Normal ca marindu-i cuplul in acea situatie, obosesti transmisia. Si nu va cadea in 1-2-3-10-20-30 de incercari, dar la un moment dat sigur va ceda.
Daca esti pasionat de curse e bine ca pe langa banii de chiptuning sa mai ai pregatiti bani si pentru altele
Intra cu incredere pe forumul de pe
http://www.dragracing.ro sa vezi acolo ce fac unii cu masinile lor pentru a-si intretine aceasta pasiune
Sper ca ai primit raspunsurile cautate, dar daca mai ai nelamuriri nu ezita sa ma contactezi, sau sa scrii aici