StanPatzitW scrie:OK Multam de informatii. RESTU?
Sunt curios daca viteza de varf creste odata cu asta, si planetarele cutia ambreiajul ... astea nu cedeaza sub presiunea fortei care este destul de bine crescuta.
branconier scrie:cat despre remap, eu observ la mine daca accelerez liniar si nu foarte "apasat", dupa 3000 de ture se intampla ceva, parca ai urca un "hop" cam asa se simte (parca pierde un pic din putere), il intreb pe alex oare ce se intampla la 3000 de ture ? (ca la 1 Mai nu am mai apucat sa vorbim)
Alex_Alfa scrie:Se intampla si cu pedala apasata 1/2 si cu pedala la podea?
Verifica EGR-ul
bh00ooo scrie:La 3000 s-ar schimba pozitia palelor turbinei. Lin si fara hop si dat in nas daca valva Pierburg si circuitul de vacuum ar fi bune.
branconier scrie: daca voi ziceti...
Alex_Alfa scrie:(...) unde acel M vine de la "Manifold and turbine housing integrated", in traducere libera: e turnata impreuna cu galeria de evacuare. Daca vrei sa o schimbi e oleaca de durere la buzunar
Alex_Alfa scrie:De ce obigatoriu?
Depinde ce vrei de la o masina si mai ales de cati bani ai, pentru a obtine ce vrei de la ea.
Utilizatorii ce navigheaza pe acest forum: Niciun utilizator inregistrat si 1 vizitator