Va salut.
Intr-o zi atunci cand am vrut sa plec de la serviciu nu mai puteam schimba vitezele. Pedala de ambreiaj mergea in gol cam 3/4 din cursa si chiar daca am scos si presurile pentru a putea fi apasata mai tare, degeaba. Saraca masina a incercat sa-mi spuna cu vreo cateva zile in urma ca are o problema, pentru ca dimineata pedala mergea 1/2 de cursa in gol, dar pe masura ce mergeam, isi dadea drumul.
Stiu ca rulmentul de presiune nu este dus ca am schimbat tot kit-ul de ambreiaj cu vreo 30000 km in urma (sper sa nu se fi dus iar!!!!).
Am deschis capota si am observat ca atunci cand pedala se apasa, tija aia de pe cutie nu se misca deloc. Mai mult decat atat, cilindrul receptor are ulei pe el (sau lichid de frana probabil). Masina acum sta cuminte in curtea fabricii unde lucrez . Intrebarea mea este: este cilindrul receptor dus? Si daca da, credeti ca se merita sa cumpar un set de reparatie pentru el? Se pot repara usor cilindrii astia?
Intreb pentru ca singurul service in care am incredere sa o duc, se afla la vreo 38 km de locul unde lucrez, si daca tot ma duc cu ea acolo (cel mai probabil pe platforma ...alti bani, alta distractie), macar sa am piesele cumparate ca sa pot pleca in aceeasi zi cu ea.
Va multumesc.