PuQ scrie:1. daca ai mers 15 mii cu distributia inseamna ca e bine pusa ( da la cele fara variator se poate pune distributia si fara cale , dar indicat ar fi ..cu )
2. nu ai de ce sa mergi la tester daca nu ai eroare pe bord.....asta e aberatie , ce sa iti zica testerul, ca totul e oke ? , eroarea apare pe bord in momentul in care "acele valori" nu mai sunt normale ( indiferent de piesa , sonde, debitmetru, injectoare, bujii , drosere bujii etc....) , daca nu e eroare....e irelevant testerul
3 . schimba filtrul ala de aer , si pune benzina de calitate ca altfel..... si poate o curatare la clapeta de acceleratie nu ar strica , dar acolo simti hibe doar la ralanty
4 . nu fa teste cu scosul mufei la debitmetru si porcarii deastea , daca nu ai eroare in bord , deoarece s-ar putea sa il strici , e o piesa sensibila , iar daca cumva scoti mufa , si dai cheie , vei vedea ca iti apare error ... care va disparea peste un timp dupa ce pui mufa inapoi , si iti vei da seama ca ai facut treaba asta in zadar .
Utilizatorii ce navigheaza pe acest forum: Niciun utilizator inregistrat si 0 vizitatori