Anvelope

Cupa VSS 3 - Circuitul VIK Power Arad, 7-8 August 2010

Evenimente si intalniri organizate de Alfa Amore sau membrii sai.
Aici gasiti intalnirile saptamanale din fiecare oras.

Cupa VSS 3 - Circuitul VIK Power Arad, 7-8 August 2010

Mesajde AR-18-MOS » Mar Iul 27, 2010 4:26 pm

VSS Racing Club va invita sa participati la etapa a 3-a de raliuri organizata de catre clubul nostru.

Perioada: 7-8 August 2010

Locatia: circuitul Vik Power ARAD

Organizator: VSS Racing Club

Parteneri: Consiliul Judetean Arad, LoganClub Arad, Club Opel Tigra

Promoteri: Inform Media, T.V.A.

Circuitul este in lungime de 1,1 km pe el se desfasoara si superspeciala de la raliul ARADULUI din cadrul CNR.

Concursul consta in parcurgerea a 3 manse, fiecare dintre ele presupunand cate 3 ture de circuit rezultand astfel un total de aproximativ 10 km de probe.
Se vor constitui grupe premierea facandu-se pentru primele 3 locuri din fiecare grupa constituita si pentru ultimul loc din fiecare grupa constituita.

Taxa de inscriere este de 140 RON. Data limita a inscrierilor este 4 august 2010 orele 24.

Informatii si inscrieri: tel. 0724 316 943
AR-18-MOS
Reverse
 
Mesaje: 4
Membru din: Mar Iul 27, 2010 4:06 pm

Re: Cupa VSS 3 - Circuitul VIK Power Arad, 7-8 August 2010

Mesajde AR-18-MOS » Sam Iul 31, 2010 12:58 am

Comunicat de presa

Ieri (29.07) s-a organizat conferinta de presa pentru eveniment, s-au facut interviuri cu cativa piloti (interviuri care vor continua si in ziua desfasurarii concursului cu alti piloti participanti), s-au prezentat proiectele de viitor. A fost o zi obositoare dar placuta mai ales pentru ziaristii si cameramanii care au ocupat scaunul din dreapta pilotilor pe circuitul VIK Power.
O alta supriza este faptul ca vom avea reprezentati din cadrul C.N.R. (Vali Porcisteanu), caruia ii si multumim pe aceasta cale, iar televiziunea WestTV v-a inregistra si reda integral pe post toata cursa.
Va asteptam pe toti ca participanti, sau ca spectatori (intrare libera).
AR-18-MOS
Reverse
 
Mesaje: 4
Membru din: Mar Iul 27, 2010 4:06 pm

Re: Cupa VSS 3 - Circuitul VIK Power Arad, 7-8 August 2010

Mesajde bh00ooo » Sam Iul 31, 2010 12:39 pm

Interesant! Regulamentul si programul complet este disponibil undeva? Grupe de putere, ore exacte etc?
"Sa ai Alfa Romeo si sa tii computerul de bord in engleza e ca si cum ai manca spaghete cu hot dog". ---------- "Alfa Romeo stie cand se urca un ungur la bord." Kovacs Karoly, sculptor, 1953 - ....
Avatar utilizator
bh00ooo
Site Admin
 
Mesaje: 1081
Membru din: Lun Sep 22, 2008 11:18 am
Locatie: Hamburg
Marca: Alfa Romeo
Model: 156 SW
Motorizare: 1.9 JTD 8V
Fabricat: 2003
Nr. de inmatriculare: BH 08 MKI

Re: Cupa VSS 3 - Circuitul VIK Power Arad, 7-8 August 2010

Mesajde AR-18-MOS » Dum Aug 01, 2010 12:12 am

Clipul de promovare: http://www.youtube.com/watch?v=5flrmCLdZhQ continand imagini inedite de pe circuit cu jurnalistii pe post de copilot.
Multumim spitalul2bad pentru productie.

@bh00ooo,
Grupele:
1. Pana la 75Cp
2. 75-100
3.100-150
4.150-200
5. >200
6. Feminin

REGULAMENTUL CUPA VSS

Cap.I Organizatorul Competitiei.
Art. 1. Cupa VSS se desfasoara in conformitate cu Codul Sportiv International FIA ; Regulamentul Campionatului de Promo Rally, Regulamentul pentru Organizatorii de competitii, Prezentul Regulament Particular.
Prin înscrierea în competitie, participantii accepta arbitrajul unic al oficialilor concursului , pe baza regulamentelor sportive în vigoare la data desfasurarii competitiei, aplicabile dupa principiul conform caruia reglementarea particulara primeaza celei generale, si conform Statutului si Regulamentului de Organizare si Functionare al acesteia.
Persoana de contact: BALAN SORIN organizeaza CUPA VSS, concurs automobilistic destinat automobilistilor posesori de licenta si conducatorilor auto, posesori ai permisului de conducere categ. B de minim un an.

Art. 2 Oficialii concursului :
Comisari sportivi : VSS Team
Director Sportiv: Balan Sorin
Director Organizatoric: BALAN SORIN
Secretar sef: VSS Team
Sef verificare tehnica: VSS Team
Relatii cu concurentii: VSS Team
Cronometror sef: VSS Team
Sef securitate traseu: VSS Team
Sef traseu: VSS Team
Medic sef: Ambulanta MedicalTrans
Ofiter de presa: Bubu a.k.a. Arthur

Cap. II Grupe, clase si automobile admise

O clasa de putere se constituie cu minimum 5 automobile înscrise si admise la verificarea tehnica initiala. Daca o clasa nu se constituie, automobilele respective vor trece la clasa imediat superioara constituita.
Daca si clasa imediat superioara este în aceeasi situatie (nu este constituita), automobilele vor fi admise în concurs, dar vor participa în competitie sub regimul de „clasa neconstituita”.
Cap. III Desfasurarea competitiei:
Art. 4 La fiecare etapa prezentul regulament se va completa cu Buletine Informative specifice etapei respective.
Probele speciale se vor desfasura in regim de circulatie inchisa dupa un traseu prestabilit.
In afara probelor speciale este obligatorie respectarea Codului Rutier.

Art. 5 Autovehiculele vor fi echipate obligatoriu cu centuri de siguranta pentru pilot si navigator, unde este cazul, triunghi reflectorizant, trusa sanitara, cric si roata de rezerva, echipajul va fi echipat cu casti de protectie .
Pe parcursul probelor speciale, pilotii si copilotii sunt obligati sa poarte echipamentul specific de protectie (casca) si sa-si lege centurile siguranta. Orice abatere de la aceasta prevedere va fi raportata Comisarilor Sportivi care vor aplica o penalizare între 100 si 200 de ron, daca se repeta putând decide si excluderea echipajului din competitie. Un caz aparte care necesita o analiza amanuntita îl constituie abaterile produse exclusiv pe timpul împingerii, repornirii, deblocarii sau repararii automobilului de competitie prin fortele proprii ale echipajului, în scopul eliberarii traseului si/sau a reluarii parcurgerii probei respective.
Nu este permisa parcurgerea probelor speciale cu geamurile deschise. Se considera ca geamul este deschis, daca este coborat cu mai mult de 2 cm fata de pozitia “închis complet”. Pentru încalcarea acestei prevederi, dupa primul avertisment, echipajul va fi penalizat de Comisarii Sportivi cu amenda de 200 lei.
Sanctiunea poate fi anulata/suspendata în cazul în care se poate demonstra ca deschiderea geamului sau imposibilitatea închiderii acestuia se datoreaza unor cauze tehnice sau unei avarii a caroseriei pe partea acestuia. Echipajului i se va permite remedierea defectiunii, în caz contrar acesta riscând repetarea/majorarea amenzii sau chiar refuzul de continuare a competitiei. În sensul prezentului articol, spargerea unui geam al automobilului nu va fi urmata de nici o penalizare, dar datorita gradului sporit de periculozitate poate conduce la oprirea automobilului din cursa.
Un echipaj poate participa in cadrul unei etape cu un singur automobil. Un automobil a carui constructie sau stare tehnica este considerata periculoasa, poate fi exclus din competitie în orice moment de Comisarii Sportivi. În acest sens, vor fi examinate suplimentar automobilele care au suferit avarii pe timpul desfasurarii competitiei. Raportul Comisarului Tehnic sau decizia Comisarilor Sportivi, de oprire din competitie a automobilului considerat periculos nu poate fi urmata de nici un fel de despagubiri sau returnari de taxe de înscriere reclamate de concurent/echipa sau de echipajul în cauza.
Este obligatorie aplicarea pe automobilele participante la competitii a numerelor de concurs, în formatul unic CUPA VSS.
Recunoasterile se organizeaza în scopul familiarizarii echipajului cu traseul competitiei, în cadrul acestora fiind strict interzise antrenamentele sau testele de orice fel. Viteza de deplasare trebuie sa se încadreze în limita a 30 km/h.
Comportamentul nesportiv poate duce la sanctiunea excluderii din concurs.

Art. 6 Penalizari si punctaje
Startul efectuat inaintea semnalului de start se penalizeaza cu 20 sec.
Pentru fiecare jalon sau popic doborat sau deplasat in proba speciala penalizarea este 5 secunde (se considera deplasat daca popicul sau jalonul nu este doborat, dar trebuie asezat la locul sau).
Pentru omiterea unei porti sau alte erori de parcurs, penalizarea este de 10 sec. (prin alte erori se intelege nerespectarea ordinii crescatoare a trecerii prin porti sau trecerea printr-o poarta sau jaloane in sens invers).
Neefectuarea unei probe speciale se sanctioneaza cu excluderea echipajului din respectiva etapa.
Pentru neincadrarea intr-o poarta, penalizarea este 10 secunde la care se adauga deplasarea sau doborarea jalonului din care este formata respectiva poarta (garare sau parcare).
La autoslalom: neefectuarea slalomului se penalizeaza cu numarul de jaloane evitate inmultite cu 5 secunde.
Pentru o intarziere mai mare de 15 minute la un CO, se aplica excluderea din concurs.
Neincadrarea in limita de 30 km/h in timpul recunoasterilor se penalizeaza cu refuzul validarii înscrierii la etapa respectiva.

Art. 7 Clasamente
Clasamentul se intocmeste astfel : se aduna secundele realizate in probele speciale la care se adauga penalizarile obtinute de echipaj (daca ele exista) conf art. 6.
Castigator este declarat echipajul care realizeaza timpul cel mai mic s.a.m.d. in caz de egalitate se considera timpul cel mai mic realizat in PS1, daca egalitatea persista se considera realizat in PS2 .
Organizatorul isi rezerva dreptul unui spatiu de publicitate pe automobilele de concurs .

Art. 8 Contestatii (protest)
Dupa afisarea rezultatelor provizorii pilotii au dreptul de a efectua contestatii (protest) in scris insotite de suma de 100 lei. Orice contestatie, este înaintata, în scris, Directorului Sportiv însotit de taxa respectiva. Protestele (contestatiile) verbale, colective, precum si cele depuse fara achitarea taxei nu se iau în considerare.
Dreptul de a protesta îl are numai echipajul înscris în competitie sau reprezentantul acestuia înregistrat în acest scop la CUPA VSS, pe cererea de inscriere.
În masura în care protestul este întemeiat, taxa si cautiunea depusa se restituie partial sau integral celui care a depus-o dupa caz. În eventualitatea constatarii unor neconformitati, taxa trece în sarcina echipajului gasit vinovat, care în plus, va fi penalizat conform regulamentelor în vigoare excludere, suspendare, depunctare, penalizare în timp sau în bani.

Art. 9 Contestatie/Apel
Împotriva deciziilor luate de conducerea cursei, cel care se considera nedreptatit poate depune o contestatie la SECRETARIAT. Intentia de depunere a contestatiei trebuie adusa la cunostiinta Colegiului Comisarilor Sportivi în scris, în maxim o ora de la data difuzarii/publicarii deciziei contestate. Lipsa acestei notificari sau depunerea acesteia în afara timpului regulamentar, atrage decaderea din dreptul de contestatie sau la apel.
Contestatia trebuie depusa la Secretariatul CUPA VSS în maxim 48 de ore de la data primirii notificarii Colegiului Comisarilor Sportivi. Este admisa transmiterea acesteia în termenul precizat si prin fax, mail, etc. însotit de copia ordinului de plata prin care se probeaza achitarea taxei aferente, calculata conform reglementarilor în vigoare.
Taxele de proteste/contestatii/apeluri sunt urmatoarele:
- 100 lei, pentru protestele înaintate conducerii cursei (Directorului Sportiv);

Art. 10 Taxa de inscriere.
Taxa de inscriere este de 140 lei si reprezinta participarea echipajului la concurs, iar daca inscrierea se efectueaza, cu aprobarea organizatorului, dupa inchiderea inscrierilor, taxa se dubleaza.
Documentele necesare la verificarile administrative:
- Formularul de înscriere;
- Permisul de conducere al pilotului;
- Certificatul de înmatriculare al automobilului;
- Asigurarea de raspundere civila auto (RCA);
Locul 1, 2, 3 cupe sau medalii si diplome.

Art. 11 Festivitatea de premiere
Se întocmesc urmatoarele clasamente :
- clasament general,
- clasament pe grupe,
- clasament pe clase,
Este obligatoriu ca toti participantii, echipajele si echipele de club câstigatoare, precum si ceilalti piloti si copiloti, oficiali, sponsori, arbitri care au participat la competitie sa asiste la festivitatea de premiere, care va fi urmata de conferinta de presa a primilor 3 clasati în clasamentul general.
Pilotii si copilotii clasati pe locurile 1, 2 si 3 care nu se prezinta la festivitatea de premiere vor fi sanctionati cu amenda în suma de 300 lei, iar echipajele neclasate care lipsesc vor fi sanctionate cu 100 lei.
Nu este obligatorie decernarea premiilor la grupa în care nu au fost admise si/sau nu au luat startul cel putin 5 automobile în competitie.
Pe podiumul de premiere, în mod obligatoriu, se vor prezenta numai echipajele si reprezentantii echipelor nominalizate.

Art. 12 Prin semnarea cererii de inscriere concurentul si/sau echipajul scutesc pe organizatori, arbitri sau pe reprezentantii acestora si pe fiecare dintre ei in parte de orice responsabilitate in legatura cu actiunile, taxele, cheltuielile, revendicarile si reclamatiile referitoare la raniri mortale sau altele provenite sau rezultate prin inscrierea sau participarea sa la acest concurs.

Stratul se da la ora 09:00 dimineata, cu recunoasterea traseului. Urmeaza probele de circuit in ordinea crescatoare a grupelor, pauza intre manse, mansa a2-a idem. Mansa 3 se desfasoara duminica, cu stratul la ora 09:00 si festivitatea de premiere in incheiere.
AR-18-MOS
Reverse
 
Mesaje: 4
Membru din: Mar Iul 27, 2010 4:06 pm


Inapoi la Evenimente si intalniri

Cine este conectat

Utilizatorii ce navigheaza pe acest forum: Niciun utilizator inregistrat si 0 vizitatori

cron