Anvelope

diagnoza Alfa Romeo

Se discuta despre motoare, service, modificari, intrebari, tutoriale.

Re: diagnoza Alfa Romeo

Mesajde mattydr67 » Joi Sep 23, 2010 1:06 pm

O sa-ti raspund tot eu daca nu te superi.
VagCom originala nu functioneaza cu nici un soft pentru Alfa adica Unidiag, KW71, AlfaDiag, sau FiatEcuscan.
Pentru softurile astea iti trebuie o interfata KKL cea mai des uzitata este VagCom 409.1 clona china. Interfatele de la ross-tech sunt toate HEX-CAN si nu vor functiona.
Bafta
Ultima oara modificat de mattydr67 pe Joi Sep 23, 2010 8:44 pm, modificat 1 data in total.
mattydr67
1st gear
 
Mesaje: 87
Membru din: Vin Aug 07, 2009 11:15 am
Locatie: Bucuresti
Marca: Alfa Romeo
Model: 147
Motorizare: 1.6 TS
Fabricat: 2001

Re: diagnoza Alfa Romeo

Mesajde istv4n » Joi Sep 23, 2010 2:06 pm

Mersi de raspuns. Daca eram inspirat sa intreb, as fi economisit 2 kile de nervi si o zi pierduta :)
Alfa 156 1.9 mJTD 16v, 140 CP
Avatar utilizator
istv4n
2nd gear
 
Mesaje: 101
Membru din: Mie Sep 24, 2008 10:34 am
Locatie: Cluj Napoca
Marca: Alfa Romeo
Model: 156
Motorizare: 1.9 mJTD
Fabricat: 2004
Nr. de inmatriculare: SJ-66-SYU

Re: diagnoza Alfa Romeo

Mesajde MyAlfaJTS » Mie Ian 26, 2011 1:53 pm

Salutari,
Sunt nou in domeniu, si masina imi este o necunoscuta deocamdata. Am cumparat-o luna trecuta din germania, adusa de mine in tara. Totul frumos pana acum 3-4 zile cand am primit renumitul msj MCSF acompaniat de acustic. M-am speriat am oprit motorul, l-am lasat un pic, dar la repornire acelasi mesaj. Fiind aproape de casa m-am intors rapid, pe drum simtindu-se o mica "intarziere" a pedalei de acceleratie. Am citit, m-am documentat. Pana acum sunt prea multe idei si sincer nu as vrea sa le iau la rand, asa ca m-am hotarat sa-i fac o diagnosticare, cu un cablu serial imprumutat. Si aici a aparaut problema: Nu reusesc sub nici o forma sa fac legatura intre un Desktop (PC) si Alfa mea (156 2.0 JTS). Am incercat cam toate programele gasite pe net (printre care si Alfadiag, Unidiag) si nici un rezultat. Acum am facut o comanda pe net de un cablu USB, cu speranta, ca voi reusi sa ma conectex.
Acum nu imi mai fac asa mari probleme, am realizat k orice se poate repara, asa k astept orice sugestie, ideie.

Va multumesc
All my love for my Alfa 2.0 JTS
Avatar utilizator
MyAlfaJTS
Reverse
 
Mesaje: 8
Membru din: Mar Ian 25, 2011 8:08 pm
Locatie: Bacau
Marca: Alfa Romeo
Model: 156
Motorizare: 2.0 JTS
Fabricat: 2002
Nr. de inmatriculare: BC 15 LUV

Re: diagnoza Alfa Romeo

Mesajde mattydr67 » Mie Ian 26, 2011 5:08 pm

Cauta FiatEcuScan si parerea mea uita de AlfaDiag Unidiga si KW71 Chiar daca le poti folosi cu incredere sunt la nivel de jucarii.
FiatEcuScan este la nivel de fabrica pe ceea ce are deja reprezentat.
Ii mai trebuie mult dar daca am avea mai multi cumparatori decat crackeri, dezvotarea programului ar fi mai rapida.
Insa se poate crackuit usor si chiar am vazut si keygen pentru el.
Eu insa il sustin pe cel care il scrie si il recomand ca un program excelent si la un pret rezonabil.
Bafta
Ultima oara modificat de mattydr67 pe Mie Ian 26, 2011 9:46 pm, modificat 1 data in total.
mattydr67
1st gear
 
Mesaje: 87
Membru din: Vin Aug 07, 2009 11:15 am
Locatie: Bucuresti
Marca: Alfa Romeo
Model: 147
Motorizare: 1.6 TS
Fabricat: 2001

Re: diagnoza Alfa Romeo

Mesajde branconier » Mie Ian 26, 2011 9:45 pm

completeaza-ti si datele la profil, in special locatia, poate vei primi ajutor mai repede
Alfa addicted
Avatar utilizator
branconier
Membru legitimat
 
Mesaje: 733
Membru din: Vin Sep 26, 2008 9:01 am
Locatie: Arad
Marca: Alfa Romeo
Model: 156 SW
Motorizare: 1.9 JTD 8V
Fabricat: aug 2000
Nr. de inmatriculare: AR 13 VDJ

Re: diagnoza Alfa Romeo

Mesajde MyAlfaJTS » Joi Ian 27, 2011 10:26 pm

Update: Noaptea trecuta in disperarea mea, am gasit acest program FiatECU Scan ( multumesc mattydr67), iar dimineata am reusit sa ma conectez. Erorile au fost P0400 si P0403 - Cilindrul 4. Am cautat un pic pe youtube sa ma mai documentez un pic si m-am apucat de treba:
Am dat bobina jos de pe cilindrul 4, si am scos bujia. Intradevar arata cam urat ( arsa ) si mirosea tare a benzina. Am scos-o si pe cea de pe cilindrul 1 si am incercat sa le masor sa vad dak e diferenta intre ele, iar spre mirarea mea nu am gasit mare diferente intre ele. In cazul asta am hotarat sa le pun invers ( bobina de pe 4 in locul celei 1 ) sa vad dak la diagnoza se schimba ceva, si intradevar a trecut eroarea pe cilindrul 1. Cu ideea in cap k bobina de inductie este "bolnava" am incercat si metoda veche de testare k la dacii :)).
Am pornit motorul si am scos fisa de la bobina sa vad dak se schimba ceva in rularea motorului, si intradevar motorul mergea de parca nu umblase-m nincaieri = BOBINA "BOLNAVA".
Am cautat pe net si am gasit la pret de 420 RON BOSCH

Ce zice-ti e un pret bun sau sa mai caut. Daca stiti undeva mai ieftin spune-ti-mi si mie.

Va multumesc
All my love for my Alfa 2.0 JTS
Avatar utilizator
MyAlfaJTS
Reverse
 
Mesaje: 8
Membru din: Mar Ian 25, 2011 8:08 pm
Locatie: Bacau
Marca: Alfa Romeo
Model: 156
Motorizare: 2.0 JTS
Fabricat: 2002
Nr. de inmatriculare: BC 15 LUV

Re: diagnoza Alfa Romeo

Mesajde mattydr67 » Joi Ian 27, 2011 10:48 pm

P0400 - Exhaust Gas Recirculation Flow Malfunction
OBD-II Trouble Code Technical DescriptionExhaust Gas Recirculation Flow Malfunction

What does that mean?The exhaust gas recirculation (EGR) valve is vacuum controlled valve that regulates the amount of exhaust gases that re-enter the cylinders. The powertrain control module (PCM) determines how much based on engine load, temp, and other conditions. If the PCM detects that the amount of exhaust gases entering the cylinder were insufficient or non-existent, this code is set.

SymptomsNo symptoms will likely be noticed by the driver other than the MIL (malfunction indicator lamp). However, non visible symptoms will be increased combustion temperature and increased Nox emissions.

CausesA code P0400 may mean that one or more of the following has happened:

Plugged EGR passage which restricts the flow of exhaust gasses
Faulty EGR solenoid
Faulty EGR solenoid wiring/harness
Vacuum lines damaged/disconnected to the EGR valve solenoid or to the EGR valve
Faulty EGR valve
Possible SolutionsSince EGR valve designs are different, no one test will suffice:

Using a scan tool, operate the EGR valve with the engine running. If the engine stumbles, the problem was likely intermittent wiring problem or intermittent blockage problem
If engine doesn't stumble, operate the EGR valve manually, if possible. If engine doesn't stumble and die, the ports are likely plugged. Removal of valve and cleaning of all ports will be required
Checking of solenoid can only usually be done with a scan tool, because most solenoids operate with a duty cycle of voltage, rather than constant voltage
Check all vacuum lines, hoses, etc for any damage
Visually inspect the solenoid harness and the solenoid for damage
Replace EGR valve
P0403 - Exhaust Gas Recirculation Circuit Malfunction
OBD-II Trouble Code Technical DescriptionExhaust Gas Recirculation Circuit Malfunction

What does that mean?The Exhaust Gas Recirculation (EGR) system is controlled by a vacuum solenoid. The solenoid is supplied ignition voltage. The Powertrain Control Module (PCM) controls the vacuum solenoid by grounding the control circuit(ground) or driver. The primary function of the driver is to supply ground for the object that is being controlled. Each driver has a fault circuit that the PCM monitors. When the PCM turns a component on, the control circuit voltage is low, or close to zero. When the component is turned off, the voltage on the control circuit is high, or near battery voltage. The PCM watches for these conditions, and if it doesn\'t see the proper voltage at the proper time, this code is set.

Potential SymptomsUsually a fault in the control circuit, will leave no noticeable symptoms other than the Malfunction Indicator Lamp (MIL) illumination. However, if the EGR control solenoid is stuck open due to debris, etc. the code may be accompanied by misfire under acceleration, rough idle, or engine dying altogether.

CausesThe causes for a P0403 EGR code could be any of the following:

Bad EGR solenoid
Excessive resistance in control circuit (PCM controlled ground) due to an open, chafing or damage to the harness
Poor connection at the EGR solenoid harness (worn or loose pins)
Water intrusion at the EGR solenoid harness
Blockage in EGR control solenoid holding solenoid open or closed causing excessive resistance
Loss of supply voltage to EGR solenoid
Bad PCM


Dupa cum vezi erorile spun cu torul altceva.
Sa nu cumva sa fi confundat tu erorile daca ( cred eu ca ai avut erori de genul P0300 si P0303 care se refera la rateuri care intradevar pot fi cauzate si de bobina defecta ) ai verificat cu si problema ar fi bobina de pe cilindrul 4. Si incazul asta codul de eroare ar fi P0404 adica pe cilindrul 4 si P0400 rateuri aleeatorii pe toti cilindrii.
Mai pune odata testerul si vezi exact codurile.
Sa nu le incurci.
Bafta
mattydr67
1st gear
 
Mesaje: 87
Membru din: Vin Aug 07, 2009 11:15 am
Locatie: Bucuresti
Marca: Alfa Romeo
Model: 147
Motorizare: 1.6 TS
Fabricat: 2001

Re: diagnoza Alfa Romeo

Mesajde MyAlfaJTS » Joi Ian 27, 2011 10:53 pm

Da a fost greseala mea. Erorile au fost P0300 Random/multiple cylinder(s) - misfire detected si P0304 Cylinder 4 - misfire detected amandoua cu FATAL la descriere.

Si inca ceva cum as putea sa verific sa stiu exact daca e bobina defecta.
All my love for my Alfa 2.0 JTS
Avatar utilizator
MyAlfaJTS
Reverse
 
Mesaje: 8
Membru din: Mar Ian 25, 2011 8:08 pm
Locatie: Bacau
Marca: Alfa Romeo
Model: 156
Motorizare: 2.0 JTS
Fabricat: 2002
Nr. de inmatriculare: BC 15 LUV

Re: diagnoza Alfa Romeo

Mesajde mattydr67 » Vin Ian 28, 2011 8:23 am

Ma tu ti-ai luat masina, te-ai inscris pe forum, si vrei sa devii electrician si mecanic fara scoala?
Pai ai rezolvat problema singur. Este una din metode a o controla.
Foloseste Vivid workshopdata sau program de reparatii pentru masina ta.
Bobina daca este defecta, ii intra tensiune si nu o ridica catre bujie,
Daca nu ii vine tensiune, nu e ea defecta, daca ii vine tensiune si nu ridica tensiunea catre bujie, ea este defecta. daca ridica tensiunea catre bujie, si ai in continuare "misfire" atunci e bujia defecta.
Pentru a controla tensiunea si impedanta iti trebuie un aparat de masura, denumit multimetru ( carea are in componenta Voltmetru pentru masurarea tensiunilor, Ohmetru pentru impedante, ampermetru pentru masurarea curentilor, etc) Daca esti un "smecher" folosesti osciloscopul.
Unele componente nu se pot verifica doar cu multimetru iar unele chiar deloc. Cum ar fi sonda Lambda care nu se verifica decat cu osciloscopul pe firele de semnal pentru se deterioreaza ireparabil.
Hai gata cu teoria, bine ca ti-ai rezolvat problema.
Bafta
mattydr67
1st gear
 
Mesaje: 87
Membru din: Vin Aug 07, 2009 11:15 am
Locatie: Bucuresti
Marca: Alfa Romeo
Model: 147
Motorizare: 1.6 TS
Fabricat: 2001

Re: diagnoza Alfa Romeo

Mesajde MyAlfaJTS » Vin Ian 28, 2011 1:27 pm

Ms mattydr67 dar sa stii k nu imi treb lectii de electrician si nici de electronica. Era mai frumos dak rasp simplu si concret, foloseste aia sau aia.
Da oricum multumesc
All my love for my Alfa 2.0 JTS
Avatar utilizator
MyAlfaJTS
Reverse
 
Mesaje: 8
Membru din: Mar Ian 25, 2011 8:08 pm
Locatie: Bacau
Marca: Alfa Romeo
Model: 156
Motorizare: 2.0 JTS
Fabricat: 2002
Nr. de inmatriculare: BC 15 LUV

Re: diagnoza Alfa Romeo

Mesajde mattydr67 » Vin Ian 28, 2011 3:07 pm

Cu placere. Te rog frumos lasa-ma pe mine sa iti raspund cum vreau eu si sa consider eu daca e frumos sau nu, atat timp cat nu te-am jignit ( cum am vazut pe forumuri ca fac altii cand unul ca tine e la inceput si incepe sa puna intrebari fara sa incerce sa se documenteze singur). Asa ca nu comporta ca un baiat razgaiat ca nu te-am jignit cand am vorbit de lectii, a fost un indemn spre a aporfunda domeniu daca vrei sa iti repari singur masina.
Si daca tu consideri ca asta "erea mai frumos" sa-ti spun punctual, atunci alta data nu o sa-ti mai raspund, pentru simplu motiv ca nu iti place stilul meu.
Bafta
mattydr67
1st gear
 
Mesaje: 87
Membru din: Vin Aug 07, 2009 11:15 am
Locatie: Bucuresti
Marca: Alfa Romeo
Model: 147
Motorizare: 1.6 TS
Fabricat: 2001

Re: diagnoza Alfa Romeo

Mesajde MyAlfaJTS » Dum Ian 30, 2011 9:16 pm

Update: Am schimbat bobina de inductie si parca e alta masina. Pana acum a fost chinuita rau. Poate nu era dusa de tot bobina dar bine nici nu mergea pana a imi da erarea MCSF. Am mai dat o diagnoza si acum mi-a aparut alta eroare P0420 - catalyst system low efficiency dar asta cred ca e din cauza tobei sparte. In schimb am facut modificarea la cabluc usb de conectare pentru a ma conecta si pe ECU ABS & Airbag si am primit urmatoarele erori pentru Airbag ( 0F si 02 iar ABS nimic. Ce zice-ti sunt pe drumul bun?

Va multumesc
All my love for my Alfa 2.0 JTS
Avatar utilizator
MyAlfaJTS
Reverse
 
Mesaje: 8
Membru din: Mar Ian 25, 2011 8:08 pm
Locatie: Bacau
Marca: Alfa Romeo
Model: 156
Motorizare: 2.0 JTS
Fabricat: 2002
Nr. de inmatriculare: BC 15 LUV

Re: diagnoza Alfa Romeo

Mesajde mattydr67 » Dum Ian 30, 2011 9:37 pm

La care toba te referi tu?
Asta daca mai vrei sa-ti dau eu un raspuns la intrebari si nu te deranjeaza stilul meu de replica.
P0420 poate apare din mai multe motive unul fiind si din cauza scanteii date de o bujie sau de ineficienta catalizatorului sau sau de contaminari cu combustibil nears pe evacuare, sau de faptul ca sondele lambda de dinainte de catalizator cat si cea de dupa catalizator au avut un moment cand aveau acelasi grafic. Cu alte cuvinte una din sonde trebuie sa lucreze in bucla inchisa si cealalta in bucla deschisa ( ma refer la sonda, sondele de dinainte de catalizator si de de dupa catalizator ).
Deci codul se refera la partea pana de dupa catalizator. daca ai toba pe spate sparta nu are nici o treaba cu chestia asta.
Dar pentru ce ai facut pana acum nu pot decat sa te felicit.
Si fac precizarea ca nu te iau la misto ca sa nu ai aceeasi impresie ca in postul anterior.
Bafta
mattydr67
1st gear
 
Mesaje: 87
Membru din: Vin Aug 07, 2009 11:15 am
Locatie: Bucuresti
Marca: Alfa Romeo
Model: 147
Motorizare: 1.6 TS
Fabricat: 2001

Re: diagnoza Alfa Romeo

Mesajde MyAlfaJTS » Dum Ian 30, 2011 10:27 pm

In primul rand iti multumesc ca ma ajuti.
Acum, bujiile sunt schimbate o data cu bobina, din pacate nu am avut bani sa iau tot MGK si am luat Bosch. Am auzit k sunt bune, de pe alte forumuri plus k un Bosch costa 15 ron iar un MGK 90 ron, asa ca nu am avut de ales, buzunarul e prea strans.
Intrebarea mea este cum pot sa fac asta singur, de localizat, am localizat unde sunt sondele lamda. Dar eu stau si ma gandesc ca totusi la mine ne fiind benzina arsa din cauza celei de-a patra bobina, eu zic k a ramas eroarea, dar in acelasi timp erorile care au mai fost ( ca au mai fost) scriau in descriere ca in momentul de fata nu e nici o problema si ca eroarea a ramas inregistrata.
Acum tu ce zici sa le dau jos si sa le curat (daca e posibil asa ceva) sau se le schimb? Problema este ca nu prea mai am fonduri pentru ea si mor de mila ei.

Ms
All my love for my Alfa 2.0 JTS
Avatar utilizator
MyAlfaJTS
Reverse
 
Mesaje: 8
Membru din: Mar Ian 25, 2011 8:08 pm
Locatie: Bacau
Marca: Alfa Romeo
Model: 156
Motorizare: 2.0 JTS
Fabricat: 2002
Nr. de inmatriculare: BC 15 LUV

Re: diagnoza Alfa Romeo

Mesajde mattydr67 » Lun Ian 31, 2011 12:06 am

Nu
Sterge eroare si atat.
Eroarea aia apare din cauza rateurilor care le-ai avut atunci cand nu a functionat bobina si implicit bujia.
Stai linistit si rezolvati alte probleme. Asta ai rezolvat-o.
Dac nu esti obisnuit cu ambreajul la Alfa care tine mai jos se mai intamnpla sa-ti moara motorul. ( nu te impacienta ca se intampla oricui, mi s-a intamplat si mie si astazi am vazut un gabor cand sa plece cu masina lui bengoasa un Logan de 70000 de euro, i-a murit motorul )
Asta poate o cauza pentru care ti se aprinde martorul de ulei si sa-ti apara si P0420.
Scurgeri in evacuare sau cele doua sonde sa fie amandoua la fel in acelasi timp ( open loop sau close loop in acelasi timp ).
In concluzie daca apare aceasta eroare si sa nu o poti sterge atunci ai probleme cu catalizatorul sau ai vreo fisura in evacuare. Daca nu poti dormi linistit ( mai ti minte sloganul asta... cu FNI-ul )
Poti sa verifici totusi evacuarea de la saxofon pana dupa catalizator sa vezi daca nu ai fisuri 9 se vede negreala de la fum in cazul in care ai fisura).
In alta ordine de ideei si eu to Bosch am pus sonde si functioneaza perfect iar cea de dupa catalizator eu am pus-o Bosch universala si e OK.
Cu airbagul nu m-am uitat peste erorile respective dar in principal apar daca ai masina in trei usi de la scaunul soferului. Scoti mufa o cureti, o pui la loc si stergi eroarea.
Dar acum, nu prea am cef sa ma uit pe erori sa-ti spun exact, dar maine cand ma duc la birou ma uit si iti spun.
Ok?
Hai bafta
mattydr67
1st gear
 
Mesaje: 87
Membru din: Vin Aug 07, 2009 11:15 am
Locatie: Bucuresti
Marca: Alfa Romeo
Model: 147
Motorizare: 1.6 TS
Fabricat: 2001

Re: diagnoza Alfa Romeo

Mesajde MyAlfaJTS » Mar Feb 01, 2011 7:48 pm

Salut baieti.
Vad ca masina asta a mea vrea sa ma supere. Azi am pornit spre iasi si pe drum am observat ca s-au aburit toate geamurile foarte tare inclusiv parbrizul dar, doar pe jumatate. Am apastat pe butonul de dezaburire si am vazut ca ledul de la butonul de A/C nu se mai aprinde, asa ca am incercat sa-l pornesc eu manual ( ca stim cu totii ca atunci cand pornesti dezaburirea porneste si acesta) dar nu a vrut. Eu la un moment dat am scos borna de la baterie pentru cateva minute. Eu zic ca nu am facut resetare ECU, dar am citit ca in cazul in care e resetat ECU treb sa il invat de A/C tinand apasat nu stiu cate minute la pornire. Ce ziceti este adevarat, si de asta nu imi mai porneste?

Va multumesc
All my love for my Alfa 2.0 JTS
Avatar utilizator
MyAlfaJTS
Reverse
 
Mesaje: 8
Membru din: Mar Ian 25, 2011 8:08 pm
Locatie: Bacau
Marca: Alfa Romeo
Model: 156
Motorizare: 2.0 JTS
Fabricat: 2002
Nr. de inmatriculare: BC 15 LUV

Re: diagnoza Alfa Romeo

Mesajde mattydr67 » Mar Feb 01, 2011 8:44 pm

Frate chiar nu sti nimic despre Alfe si vad ca tu intrebi si nu-ti raspunde nimeni, cred ca sunt ocupati.
Aerul Conditionat porneste numai de la $ grade Celsius in sus. Acum daca este frig nu porneste ca e mult sub 4 grade.
Asa ca da-i drumul HI ( dezaburire ) si tinel asa un timp.
Daca nu vrei sa ti se mai abureasca, incearca in perioada asta sa incalzesti masina inainte de plecasre. Adica las-o in parcare pornita pana ajunge apa la 90 grade.
Si tine-o pe dazaburire pana cand nu se mai abureste. Inca ceva inchide recilcularea aerul ( are un A si un semn de la stanga la dreapta - cum erea la casetofoanele cu autorevers doar dus - daca intelegi ce spun )
Daca nu se incalzeste deloc atunci chiar ai o problema destul de intalnita la alfe si anume termostatul este blocat pe deschis.
Bafta
mattydr67
1st gear
 
Mesaje: 87
Membru din: Vin Aug 07, 2009 11:15 am
Locatie: Bucuresti
Marca: Alfa Romeo
Model: 147
Motorizare: 1.6 TS
Fabricat: 2001

Re: diagnoza Alfa Romeo

Mesajde branconier » Mar Feb 01, 2011 10:59 pm

si inca ceva care ajuta, vezi sa ai filtrele de polen cat mai curate, ajuta si asta la dezaburire in sensul ca fluxul de aer este mai bun cu un filtru nou decat cu unul uzat.
Alfa addicted
Avatar utilizator
branconier
Membru legitimat
 
Mesaje: 733
Membru din: Vin Sep 26, 2008 9:01 am
Locatie: Arad
Marca: Alfa Romeo
Model: 156 SW
Motorizare: 1.9 JTD 8V
Fabricat: aug 2000
Nr. de inmatriculare: AR 13 VDJ

Re: diagnoza Alfa Romeo

Mesajde treger_felix » Mie Feb 02, 2011 8:39 am

Parerea mea e, ca si a lui branconier de altfel, schimba in prima faza filtrul de habitaclu. A, da, nu mai fa experimente cu bateria, mai mult rau faci cateodata. Pentru un rahat de filtru de habitaclu imbacsit, din cauza caruia ti se aburesc geamurile, facand experimente risti sa faci alte traznai.
Alfa Romeo 156 2.0TS 16v - my ex.
Alfa Romeo 166 2.5 V6 24v
- my ex.
Land Rover Freelander TD4 - my ex.
SAAB 9-3 Vector 2.2TiD
Yamaha FZR600/YZF600 Thundercat
Avatar utilizator
treger_felix
Site Admin
 
Mesaje: 585
Membru din: Mar Sep 23, 2008 12:09 pm
Locatie: Alba Iulia
Marca: Alfa Romeo
Model: 166
Motorizare: 2.5 V6 24v
Fabricat: 04.1999
Nr. de inmatriculare: B 49 AFL

Re: diagnoza Alfa Romeo

Mesajde MyAlfaJTS » Lun Feb 28, 2011 4:39 pm

salut baietii. aveti idee cum se schimba un geam lateral stanga fata sofer?
All my love for my Alfa 2.0 JTS
Avatar utilizator
MyAlfaJTS
Reverse
 
Mesaje: 8
Membru din: Mar Ian 25, 2011 8:08 pm
Locatie: Bacau
Marca: Alfa Romeo
Model: 156
Motorizare: 2.0 JTS
Fabricat: 2002
Nr. de inmatriculare: BC 15 LUV

AnteriorUrmatorul

Inapoi la Tehnic

Cine este conectat

Utilizatorii ce navigheaza pe acest forum: Niciun utilizator inregistrat si 0 vizitatori

cron