de bh00ooo » Sam Noi 28, 2009 6:13 pm
Nu pare sa fie cazul lui. La ce ma refer eu este situatia in care furtunele de turbo sunt obosite sau crapate, circuitul de vacuum fisurat sau obturat, valva Pierburg pe moarte, intercooleru imbacsit, toate acestea putand fi cauze din care presiunea aerului pe admisie sa fie prea mica deoarece sistemul turbo nu isi face bine treaba. Dai talpa adanca si prelungita, ECU-ul vrea 2000 de milibari pe admisie si primeste doar 1500. Sau mai rau. Se declanseaza o alarma si apare MCSFul in bord.
Apropo, graffi80, motorul merge ca si inainte dealtfel? Nu esti in limp mode? (limitarea evidenta a turatiei la 3200 de catre ECU)
"Sa ai Alfa Romeo si sa tii computerul de bord in engleza e ca si cum ai manca spaghete cu hot dog". ---------- "Alfa Romeo stie cand se urca un ungur la bord." Kovacs Karoly, sculptor, 1953 - ....