de bh00ooo » Vin Aug 20, 2010 4:44 pm
Eu am unul in plus dar e de 8V. Cand am luat masina aveam debitmetrul dus dar niciun simptom (in afara de o mica lipsa de putere de care nu puteam sa imi dau seama ne mai conduncand Alfa pana atunci). Dupa cateva luni a inceput sa nu mai traga la rece, pana ajungea apa la 50 de grade umblam ca fara turbo. La, la, bla, bla, pareri, serviceuri etc (inca nu-i stiam pe astia din Alesd la cer merg acum) pana cand la Auto Hiena mi-au detectat exact ce ti-au gasit tie. Schimbat debitmetru si, pe langa rezolvarea problemei evidente, am recastigat si 10 cai si vreo 50 de Newtoni pe care nici nu stiam ca ii am.
In cazul tau din pacate, am mai intrebat si eu pe altii mai carunti la creier decat mine, nu este absolut sigur ca doar debitmetrul face probleme. Astia din Alesd mi-au zis la telefon ca, daca e doar debitmetrul dus, totusi nu ar trebui sa moara motorul la relanti cu mufa la debitmetru scoasa, indiferent de ce erori a dat debitmetrul pana atunci. Pe langa testarea normala, mai recomanda si un test cu osciloscop, chestie pe care eu nu o inteleg perfect inca dar care identifica mai bine voltajele transmise de senzori si permite identificarea celor buliti cu adevarat.
Ceata se indeasa, e adevarat, dar de rezolvat se rezolva sigur.
"Sa ai Alfa Romeo si sa tii computerul de bord in engleza e ca si cum ai manca spaghete cu hot dog". ---------- "Alfa Romeo stie cand se urca un ungur la bord." Kovacs Karoly, sculptor, 1953 - ....