Anvelope

Engine Oil Pressure Low - cand se incalzeste motorul

Se discuta despre motoare, service, modificari, intrebari, tutoriale.

Re: Engine Oil Pressure Low - cand se incalzeste motorul

Mesajde mariusvldr » Vin Aug 20, 2010 1:10 pm

OK atunci , o sa scot mufa de la debitmetru, o sa resetez ecu si apoi o incalzesc sa vedem ce iese.
-------------------------
Alfa 156 TI JTD 16 V
Avatar utilizator
mariusvldr
3rd gear
 
Mesaje: 244
Membru din: Mie Oct 15, 2008 8:45 pm
Locatie: Cluj-Napoca
Marca: Alfa Romeo
Model: 156 TI
Motorizare: 1.9JTD 16V
Fabricat: 2004

Re: Engine Oil Pressure Low - cand se incalzeste motorul

Mesajde bh00ooo » Vin Aug 20, 2010 1:30 pm

Ca sa te linistesc, nu ca sa te enervez: evident ca am spus de vraji pentru ca nici asta nu e o metoda suta la suta. Singura metoda sa elimini debitmetrul din ecuatie e sa pui unul bun.
Mai mult, la ce eroare teapana da debitmetrul ala, ma tem ca va trebui sa-l schimbi oricum, din valorile citite, ca sa fie o problema de admisie de aer, obturatia ar trebui sa fie de 90 la suta (!!!). Absolut ireal si imposibil sa blochezi trecerea areului prin furtunele acelea in asemnea hal fara sa pui un dop din carpe. Si mai mult, nu poti avea dop de carpe doar la o anumita temperatura a motorului.
"Sa ai Alfa Romeo si sa tii computerul de bord in engleza e ca si cum ai manca spaghete cu hot dog". ---------- "Alfa Romeo stie cand se urca un ungur la bord." Kovacs Karoly, sculptor, 1953 - ....
Avatar utilizator
bh00ooo
Site Admin
 
Mesaje: 1081
Membru din: Lun Sep 22, 2008 11:18 am
Locatie: Hamburg
Marca: Alfa Romeo
Model: 156 SW
Motorizare: 1.9 JTD 8V
Fabricat: 2003
Nr. de inmatriculare: BH 08 MKI

Re: Engine Oil Pressure Low - cand se incalzeste motorul

Mesajde mariusvldr » Vin Aug 20, 2010 2:05 pm

Nu ma enervezi :) sis tiu ca nu ai zis vraji .
Dar o sa incerc si aceasta varianta inainte sa schimb inclusiv debitmetrul pentru ca sincer ... mi se pare ciudat sa imi fie debitmetrul dus asa rau dar eu totusi sa nu simt pe masina nimica (nici relanti instabil, nici lipsa de putere nici fum sau alte simptome de debitmetru dus) - totusi poate exista o explicatie si pentru aceasta lipsa de simptome) iar problema se manifesta doar la temperaturi inalte ) si nu o stiu eu - recunosc ca mecanica nu e punctul meu forte :) .

Din pacate de debitmetru bun de pe 156 nu prea stiu de unde sa obtin doar pentru un test .

Marius,
-------------------------
Alfa 156 TI JTD 16 V
Avatar utilizator
mariusvldr
3rd gear
 
Mesaje: 244
Membru din: Mie Oct 15, 2008 8:45 pm
Locatie: Cluj-Napoca
Marca: Alfa Romeo
Model: 156 TI
Motorizare: 1.9JTD 16V
Fabricat: 2004

Re: Engine Oil Pressure Low - cand se incalzeste motorul

Mesajde bh00ooo » Vin Aug 20, 2010 4:44 pm

Eu am unul in plus dar e de 8V. Cand am luat masina aveam debitmetrul dus dar niciun simptom (in afara de o mica lipsa de putere de care nu puteam sa imi dau seama ne mai conduncand Alfa pana atunci). Dupa cateva luni a inceput sa nu mai traga la rece, pana ajungea apa la 50 de grade umblam ca fara turbo. La, la, bla, bla, pareri, serviceuri etc (inca nu-i stiam pe astia din Alesd la cer merg acum) pana cand la Auto Hiena mi-au detectat exact ce ti-au gasit tie. Schimbat debitmetru si, pe langa rezolvarea problemei evidente, am recastigat si 10 cai si vreo 50 de Newtoni pe care nici nu stiam ca ii am.
In cazul tau din pacate, am mai intrebat si eu pe altii mai carunti la creier decat mine, nu este absolut sigur ca doar debitmetrul face probleme. Astia din Alesd mi-au zis la telefon ca, daca e doar debitmetrul dus, totusi nu ar trebui sa moara motorul la relanti cu mufa la debitmetru scoasa, indiferent de ce erori a dat debitmetrul pana atunci. Pe langa testarea normala, mai recomanda si un test cu osciloscop, chestie pe care eu nu o inteleg perfect inca dar care identifica mai bine voltajele transmise de senzori si permite identificarea celor buliti cu adevarat.
Ceata se indeasa, e adevarat, dar de rezolvat se rezolva sigur.
"Sa ai Alfa Romeo si sa tii computerul de bord in engleza e ca si cum ai manca spaghete cu hot dog". ---------- "Alfa Romeo stie cand se urca un ungur la bord." Kovacs Karoly, sculptor, 1953 - ....
Avatar utilizator
bh00ooo
Site Admin
 
Mesaje: 1081
Membru din: Lun Sep 22, 2008 11:18 am
Locatie: Hamburg
Marca: Alfa Romeo
Model: 156 SW
Motorizare: 1.9 JTD 8V
Fabricat: 2003
Nr. de inmatriculare: BH 08 MKI

Re: Engine Oil Pressure Low - cand se incalzeste motorul

Mesajde mariusvldr » Vin Aug 20, 2010 5:12 pm

Mersi de ajutor.

Pana la urma o sa se rezolve cumva , om vedea cand si cum .

Numai bine,
Marius
-------------------------
Alfa 156 TI JTD 16 V
Avatar utilizator
mariusvldr
3rd gear
 
Mesaje: 244
Membru din: Mie Oct 15, 2008 8:45 pm
Locatie: Cluj-Napoca
Marca: Alfa Romeo
Model: 156 TI
Motorizare: 1.9JTD 16V
Fabricat: 2004

Re: Engine Oil Pressure Low - cand se incalzeste motorul

Mesajde bh00ooo » Vin Aug 20, 2010 5:38 pm

Ca si chestie temporara, daca tot ai termostatul dus de tine apa in 70, porneste clima cand o vezi la 85. Va intra treapta a doua a ventilatorului ca sa faca fata radiatorul de clima, va creste curentul de aer si peste cel de apa si va cobori la 70. Asta cu prezumtia ca radiatorul de apa este bun.
"Sa ai Alfa Romeo si sa tii computerul de bord in engleza e ca si cum ai manca spaghete cu hot dog". ---------- "Alfa Romeo stie cand se urca un ungur la bord." Kovacs Karoly, sculptor, 1953 - ....
Avatar utilizator
bh00ooo
Site Admin
 
Mesaje: 1081
Membru din: Lun Sep 22, 2008 11:18 am
Locatie: Hamburg
Marca: Alfa Romeo
Model: 156 SW
Motorizare: 1.9 JTD 8V
Fabricat: 2003
Nr. de inmatriculare: BH 08 MKI

Re: Engine Oil Pressure Low - cand se incalzeste motorul

Mesajde mariusvldr » Sam Aug 21, 2010 11:44 am

Da asta merge intradevar - si ma tem ca din aceasta cauza nu am vazut eu problema pana acuma pentru ca la mine merge clima tot timpul in masina ca e cald ca e frig sunt maniac cu ea.
-------------------------
Alfa 156 TI JTD 16 V
Avatar utilizator
mariusvldr
3rd gear
 
Mesaje: 244
Membru din: Mie Oct 15, 2008 8:45 pm
Locatie: Cluj-Napoca
Marca: Alfa Romeo
Model: 156 TI
Motorizare: 1.9JTD 16V
Fabricat: 2004

Re: Engine Oil Pressure Low - cand se incalzeste motorul

Mesajde bh00ooo » Sam Aug 21, 2010 1:07 pm

Nu esti maniac, esti un om normal la cap. Clima pornita (becul de compresor aprins) nu inseamna consum crescut, inseamna doar ca merge dezumidificarea aerului din habitaclu. Compresorul lucreaza (si creste usor consumul in oras) doar cand exista o diferenta pozitiva intre temperatura interioara si cea exterioara. Cand diferenta asta depaseste vreo 5 grade (ex: ai clima pusa pe 21 si afara sunt 26) incepe sa se simta la pedala compresorul si sa conteze la consum. Evident ca la 30 de grade afara daca ai clima si umbli cu ea oprita ai ceva probleme la cap.
Asa s-au gandit si inginerii de la Alfa. Pe langa faptul ca nu transpiri la sale, clima are si alte functii: raceste bordul si protejeaza electronica din interior, creste viteza curentului de aer peste radiatorul de apa si ajuta la racirea motorului in trafic urban. Astfel protejeaza si toata electronica din compartimentul motor de supraincalzire care in timp duce la erori de senzori, furtune de vacuum topite samd. La alte masini (pasat, logan, etc) treburile astea nu sunt evidente dar Alfele sunt construite pentru performanta si tolerantele intregului sistem sunt mai mici. O problema la o componenta (ex termostat sau debitmetru) se propaga repede la altele si genereaza batai de cap ciudate. Cam asta am invatat eu in 3 ani de condus Alfa, investigheaza rapid si cu oameni inteligenti orice anomalie cat de mica si vei iesi mult mai ieftin.
"Sa ai Alfa Romeo si sa tii computerul de bord in engleza e ca si cum ai manca spaghete cu hot dog". ---------- "Alfa Romeo stie cand se urca un ungur la bord." Kovacs Karoly, sculptor, 1953 - ....
Avatar utilizator
bh00ooo
Site Admin
 
Mesaje: 1081
Membru din: Lun Sep 22, 2008 11:18 am
Locatie: Hamburg
Marca: Alfa Romeo
Model: 156 SW
Motorizare: 1.9 JTD 8V
Fabricat: 2003
Nr. de inmatriculare: BH 08 MKI

Re: Engine Oil Pressure Low - cand se incalzeste motorul

Mesajde mariusvldr » Sam Aug 21, 2010 6:31 pm

Mersi de sfaturi - cand ne vedem o sa ma revansez pentru ajutorul si sfaturile acordate cu ceva berici :) .
Problema asta o sa o rezolv eu deja nu mai sunt asa "stresat" de ea ca la inceput - si da intradevar o sa iti ascult sfatul si o sa investigez cu cap si logica ;) fara schimbat piese aiurea .

Marius-
-------------------------
Alfa 156 TI JTD 16 V
Avatar utilizator
mariusvldr
3rd gear
 
Mesaje: 244
Membru din: Mie Oct 15, 2008 8:45 pm
Locatie: Cluj-Napoca
Marca: Alfa Romeo
Model: 156 TI
Motorizare: 1.9JTD 16V
Fabricat: 2004

Re: Engine Oil Pressure Low - cand se incalzeste motorul

Mesajde bh00ooo » Lun Aug 23, 2010 12:58 pm

Nu-i absoluta nevoie de beri :)) Eu in continuare inclin sa cred ca debitmetrul e principalul vinovat dar stiu cum e sa fii la capatul cu portofelul. Succes si tine-ne la curent.
"Sa ai Alfa Romeo si sa tii computerul de bord in engleza e ca si cum ai manca spaghete cu hot dog". ---------- "Alfa Romeo stie cand se urca un ungur la bord." Kovacs Karoly, sculptor, 1953 - ....
Avatar utilizator
bh00ooo
Site Admin
 
Mesaje: 1081
Membru din: Lun Sep 22, 2008 11:18 am
Locatie: Hamburg
Marca: Alfa Romeo
Model: 156 SW
Motorizare: 1.9 JTD 8V
Fabricat: 2003
Nr. de inmatriculare: BH 08 MKI

Anterior

Inapoi la Tehnic

Cine este conectat

Utilizatorii ce navigheaza pe acest forum: Niciun utilizator inregistrat si 0 vizitatori

cron