Stane, sper ca nu te superi ca iti folosesc topicul, dar e in interes general asa ca imi permit sa postez
Dupa cum ziceam si pe Facebook, eu am avut probleme cu furtunul inferior anul trecut. Datorita pretului prohibitiv al unuia nou si a calitatii indoielnice a unuia second, am optat pentru varianat "home made".
Am taiat furtunul fisurat exact in partea de curbura, in doua bucati, am eliminat partea fisurata/taiata si am introdus un cot de 50Ø la 45° de PVC (cei care se pricep la instalatiile de apa din casa stiu la ce ma refer).
Toate bune si frumoase, legate cu 2 coliere ordinare ca altceva mai bun nu am gasit...
Cam dupa 10 luni de utilizare a puscat langa un colier (m-am mirat ca nu a puscat PVC-ul)
M-am vazut silit sa apelez la ajutorul unora de la esapamente, care mi-au facut o teava de inox pe marimea furtunului, cu guler antialunecare si alte articii. A costat 100 RON, culmea am GARANTIE 1 an si masina merge brici.
Daca mai crapa o data imi tin numai capetele si fac unul integral din inox la baietii de la esapamente. Poate ala costa 150 sau 200 RON, dar e pe viata masinii
Am si poze cu ambele variante, doar ca sunt pe o memorie externa si trebuie sa le caut. Revin mai incolo sau maine cu ele.