In ultima perioada GAGICAme a suferit niste interventii chirurgicale de care nu am vorbit aici si de care ma simt nevoit sa mentionez. Sper sa pastrez si ordinea cronologica.
pentru ca in perioada in care au fost facute investitiile eu am fost mai mult plecat.
Problema Ambreiaj in moarte clinica
In urma cu 2 ani la plecarea de la Felix ( cu toba rupta din galeri ) ambreiajul a decedat. Din momentul in care am cumparat GAGICA am avut momente in care dadea sa intre in coma dar isi revenea. De data asta ( la Felix ) insa nu a mai revenit la viata asa ca am fost nevoit sa il schimb.
Mod de rezolvare In service la un prieten pasionat. In momentul in care a ajuns acolo aveam inima cat un purice la gandul banilor pe care trebuie sa ii investesc dar cu mult noroc nu am fost nevoit sa schimb si volanta. Spun cu mult noroc pentru ca pretul volantei din cate am auzit este peste 2500 RON. Am ales kit de ambreiaj de la sachs care cu mici exceptii la inceput isi face treaba grozav.
Ce inteleg prin mici exceptii ? Dupa schimbare intra extrem de greu in viteza. Am lasat masina in service si problema a fost partial rezolvata. A mai incercat ceva reglaje dar nimic. Am fost putin dezamagit de situatie dar dupa cateva drumuri a inceput sa cedeze. In prezent in prima viteza parca inca intra greu in rest este ok. Nu stiu daca m-am obisnuit eu sau asa este. Cand ne intalnim poate va dati cu parerea ( FELIX 2013 )
Costuri 1200 sau 1300 RON
Problema Uzura discuri de frana fata.
In momentul franarii de la viteze mai mari (140+) msina incepea sa trepideze din toate inchieieturile. Aici am avut partea mea de vina pentru socurile termice la care au fost supuse discurile
in cadrul sesiunilor de curatare cand discurile erau incinse.
Mod de rezolvare Am facut o investigatie pe un elevator (fara costuri) si am constatat ca discurile nu sunt uzate ci sunt extrem de uzate. Trebuie sa caut pentru ca posibil sa am si ceva fotografii cu ele. Am hotarat sa merg pe discuri BREMBO asa ca o saptamana mai tarziu GAGICA a primit ceea ce merita. Dupa cateva drumuri catre munca cu Felix am constatat ca trepidatiile nu disparusera complet, asta pana in ziua in care pe 35 km franele au fost folosite aproape de capacitatea lor maxima. Acum sunt extreme.
Costuri 450 RON total
Problema Ceva mai recent ( in primavara ) cand am revenit la jantele pe 19 ( dupa o vara si doua ierni ) am consta ca in curbe atunci cand am pe cineva pe bancheta din spate cauciucurile freaca pe interiorul aripii. Acest lucru in trecut nu se intampla pentru ca foloseam anvelope 225/35/19. Acum sunt pe picior ceva mai mare 235/35/19.
Mod de rezolvare Am stabilit ca din cauza suspensilor
are sunt destul de obosite masina face balans si atunci se intampla intamplarea intamplator intamplata. Am comandat un set de arcuri sport. Dupa o asteptare de cateva saptamani au sosit si surpriza...
Cu masina urcata pe elevator si pregatita de operatie am constatat ca arcurile spate sunt cu 15 cm mai scurte decat cele originale.
Nu erau sanse sa pot sa circul cu ele asa ca am hotarat sa comand amortizoare si arcuri normale ( nu-mi permiteam sa tin masina sus pe elevator inca cateva saptamani pana veneau cele sport )
Problema Cu ocazia mai sus mentionata am vrut sa rezolv si bataia de la rotile fata
Mod de rezolvare Am dat jos tot POLIURETANUL de pe masina
si nici nu recomand nimanui. Dupa nici 10k KM au inceput sa apara bataile. Pizotii care erau deja uzati la momentul montarii bucsilor au cedat. Pentru a face o treaba buna cu poliuretanul ar trebui sa ai si pivotii noi lucru care ii destul de greu de realizat. Pentru cei interesati "care vor sa faca teste" donez bratele fata sa se convinga. Daca sunt doritori am toate bucsile pentru puntea spate ...Eu 100% nu le montez.
Costuri Pret total Suspensii brate fata schimbate complet 3300 RON