Marchionne doreste berlina de segment E;Brampton se pregateste de asamblarea noi nave amiral Lancia.
In timpul evenimentului organizat pentru inceperia productiei masini Chrysler 300C si Dodge Charger,Sergio Marchionne,Ceo Fiat/Chrysler,a emis o declaratie care poate reaprinde entuziasmul tuturor alfistilor:Marchionne:"As dori sa construiesc berline de mari dimensiuni si pentru marca Alfa Romeo".O afirmatie deadevaratelea interesanta considerand ca pana astazi oficial Alfa nu are nici un plan referitor la o noua berlina de segment E. Nu este exclus ca platforma de plecare poate fi aceia de la Chrysler 300C.Momentan stabilimentul american din Brampton,unde este produs sedanul Chrysler se pregateste de asamblarea versiuni destinate pieti europene,noua nava amiral Lancia (Salonul din Geneva 2011).Aceasta din urma va fi comercializata cu motorizari pe benzina urmand ulterior in toamna motorizarile turbodiesel.In schimb in anul 2012 va fi disponibila transmisia automata in 8 rapoarte,iar stabilimentul din Brampton va beneficia de un nou implant de vopsire,o investitie de circa un miliard de dolari. sursa:autoblog.it
Alfista fino alla morte!:drak: Il cuore ha sempre ragione!
Masina realizata in parteneriat cu Grupul Chrysler.Botezat Fiat Freemont si produs alaturi de versiunea americana a lui Fiat 500,la fabrica mexicana din Tolunca,autoturismul se bazeaza pe platforma lui Dodge Journey si va debuta pe piata in a doua jumatate a anului 2011.Fisa tehnica dezvaluie ca automobilul va avea o lungime de 4,89 metri si o latime de 1,88 metri,o inaltime de 1,72 metri si cel mai mare ampatament din segment,respectiv 2,89 metri.masina va dispune de sapte locuri in echipament standard,iar compartimentul bagaje va asigura o capacitate de 1.461 litri.Echipat cu propulsoarele Diesel Multijet de 140 si 170 CP cuplate la o cutie de viteze manuala. Fiat Freemont va dispune ulterior si de tractiune 4x4 pe motorizarile 2.0 Multijet 170 CP si 3.6 V6 276 CP,cutie automata.Cu exceptia propulsorului de 3,6 litri,ce face parte din gama Pentastar a Grupului Chrysler,celelalte motoare sunt produse de Fiat PowerTrain.In privinta sigurantei,modelul va fi echipat in standard cu sapte airbag-uri,ABS cu brake Assist,ESP cu hill Holder si sistem anti rasturnare ERM. sursa:evenimentul.ro
Alfista fino alla morte!:drak: Il cuore ha sempre ragione!
Ferrari FF si Lamborghini Aventador: deja sold out pentru productia pe 2011!
Porneste in forta cariera lui Ferrari FF si Lamborghini Aventador,toate exemplarele programate pentru urmatoarele 12 luni au fost vandute!Reiese din declaratia lui Luca Cordero di Montezemolo facuta intr-o comferinta de presa,in care a vorbit de anul 2011:"Am vandut toate cele 800 FF care au fost prevazute pentru 2011.Cu o particulara atentie pentru SUA,Elvetia,Emirate si Rusia,unde prezenta noastra a fost marginala,din cauza conditilor ambientale."
In cea ce priveste Lamborghini Aventador,sefii casei Sant"Agata Bolognese au anuntat ca toate cele circa 800 exemplare ale noi V12 au fost prenotate.Datele sunt absolut relevante daca se considera capacitatea liniei productive de montaj ce are o capacitate de 700 bucati pe an. sursa:autoblog.it
Noua Ferrari FF, acronimo de Patru locuri si Patru roti motrice,proiect inedit si uimitor,noua Ferrari FF are montat propulsorul V12 mostenit de la 599,de 660 Cv si 683 Nm de cuplu.Caroseria este o fuziune intre 458, California si 599.Al doilea F" reprezinta Ferrari Four,(patru),iar noutatea o reprezinta cele doua locuri in plus care lipseau de la 456,disparut in 2004,dar cel mai mult rotile motrice care pentru prima data in istorie,la Maranello se produce o sportiva cu tractiune integrala!Sub capota bombata de nervuri care se conecteaza practic grupului optic si oglinzilor laterale,bate o inima de 12 cilindri in pur stil Ferrari: un propulsor in V de 65° de 6.262 cc ce elibereaza 660 Cv la 8.000 g/min,cuplul maxim de 683 Nm se ajunge 6.000 g/min. Cu aceasta carte pe masa rezultatul partidei este:o viteza de 335 km/h cu o acceleratie de la 0 la 100 km/h in numai 3,7 secunde...trebuiesc avertizati pasageri inainte de ai da gaz!Consumul se anunta pentru o medie de 15,4 l/100 km si 360 g/km de CO2.Sistema de tractiune integrala 4RM (patru roti motrice)brevetata de Ferrari reduce la 50% greutatea fata de una traditionala,mentinand o repartitie ideala a maselor(53% pe spate).Sistema de tractiune este complect integrata cu controalele electronice ale dinamici vehiculului,contribuind la prestati record pe toate terenurile,in toate conditile.De asemenea FF este dotata cu noile suspensi cu amortizare magnetoreologic de a treia generatie si de cel mai recent implant de franare Brembo in carbo-ceramica. sursa: newstreet.it
Alfista fino alla morte!:drak: Il cuore ha sempre ragione!
Ferrari California by Novitec Rosso Novitec Rosso pune mainile pe splendida California:rezultatul este Race 606 de 600 cavalli!
Tunerul german Novitec Rosso nu este nou in elaborari pe baza Ferrari,de aceasta data a elaborat versiunea coupe cabriolet California, model care cu plafonul sau rigid retratabil,rupe traditia calutului cabrat.Una dintre modificarile tehnice este si propulsorul V8 de 4.3 litri aspirant care primeste fata de modelul original un turbocompresor si intercooler,impreuna cu o oportuna revedere a centralinei electronice,de a furniza putin sub 600 cavalli,la un cuplu maxim care ajunge la 606 nm.Iata dezvaluit misterul numelui dat de Novite Rosso a acestei realizari,"Race 606".acceleratia 0 / 100 km/h este de 3.8 secunde,in schimb viteza maxima este de 325 km/h. Ferrari California Race 606 by Novitec Rosso a debutat la Salonul Auto din Geneva 2011. sursa:infomotori.com