Salut tuturor, am revenit asa cum am promis cu mai multe detalii despre MITO...la cei 1600 km parcursi pina acum mi-am facut o parere mai completa si pot sa va impartasesc si voua impresiile...inainte de toate capitolul estetica: la exterior,impresioneaza prin proportiile perfect echilibrate, combinatia de linii fluide si musculoase, design-ul deosebit al blocurilor optice si al stopurilor(inspirate de la 8C competizione!), grila radiatorului supradimensionata, usile fara rame, etc..toate astea ii asigura o gramada de priviri intoarse cind e in trafic si nu numai
. La interior, materialele sint de buna calitate, scaunele ergonomice te tin foarte bine in curbe, comenzile sint bine plasate si cu un design placut..impresioneaza spatiul interior, chiar si in spate nu te-ai astepta atit de mult de la o masina de numai 4,16 m.La partea mecanica: la pornire sunetul motorului e destul de gros, as indrazni sa zic ca e ca al unui diesel. Masina dispune de sistemul DNA(dynamic, normal, all weather)adica in functie de stilul de condus si conditiile de drum poti actiona o maneta de linga schimbator si tot comportamentul masinii se schimba.De exemplu, in stilul Normal masina se comporta normal(directie foarte precisa cu volan ''fin'', suspensie destul de moale ce absoarbe bine gropile de pe drumurile tarii)...totul se schimba surprinzator cind comuti pe Dynamic(il poti activa in mers pina maxim la 110km/ora)..volanul se intareste instantaneu, suspensia devine dura(de recomandat numai pe drum bun caci alfel simte si cea mai mica denivelare si ''scutura'' rau!)si apoi sunetul motorului...e nemaipomenit si greu de descris...nu are nimic de a face cu cel din Normal -e mult mai gros si puternic)...in fine All weather il cuplezi in conditii de slaba aderenta ca ploaia, polei, zapada(inca netestat de mine).Motorul trage bine deja de la 2000 de turatii si isi schimba comportamentul in Dynamic, acceleratia e mai buna.Fiind inca in rodaj nu am turat la schimbare la mai mult de 3500, la drum intins am atins un pic mai mult de 4000 asta in a 5 la 180 km/ora. Computerul de bord e foarte complex, are o gramada de functii(poate calcula chiar si consumul instantaneu de carburant).Mito e echipata cu o multime de sisteme electronice, interesant mi se pare Q2 care practic e un diferential electronic care repartizeaza cuplul pe roata cu mai multa aderenta dind o stabilitate incredibila in curbe...o spun din proprie experienta caci am luat citeva curbe strinse la viteze mari si masina nu-si pierde nici trasa ideala nici stabilitatea. Ar mai fi de spus o gramada despre toate sistemele cu care e echipata Mito, nu va voi plictisi dar daca sinteti interesati intrati pe net...veti citi lucruri interesante. E inutil sa va scriu ca odata ce ai experimentat condusul in Dynamic nu prea ai vrea sa te intorci la Normal...insa starea drumurilor te obliga sa o faci, si pt ca garda masinii in fata e destul de joasa.Cam atit pt azi, sper ca nu v-am plictisit, voi posta si niste poze.Toate cele bune si pe curind.