Practic, da, facem un wiki. Nu pe platforma soft de wiki pentru ca e mai complicata si mai uncool decat wordpress. Asta e mult mai "2.0" si muuult mai usor de folosit.
Evident ca orice surse de incredere trebuie sapate. Wikipedia e beton, mai ales partea italiana. De asemenea, eu gasisem
http://www.mitoalfaromeo.com/ ca si sursa buna. Mai existau parca pe carbibles detalii despre motoare, mergand pana la alezajul cilindrilor, raportul de compresie etc.
In rastimpul "pana face bh00ooo tutorialu' odata", putem sa ne strangem si organizam sursele.
Chiar daca facem traduceri, putem aduce valoare in plus combinand informatii din mai multe surse in acelasi articol. Cand traducem pasaje importante dintr-o sursa, e important sa o si nominalizam, daca nu pentru altceva, macar sa ne tinem loc in rai.
Probabil fiecare model sau subiect in parte va avea un articol principal care va servi drept punct de pornire pentru articole secundare cu tutoriale, liste cu preturi orientative la piese, review-uri facute de useri etc., diagnostice probabile la probleme frecvente (ex: JTD nu trage la rece - debitmetru; JTD da in nas la forja si MCSF - debitmetru, valva Pierburg, tija reglare presiune turbo, starea furtunelor)
Articolul principal e bine sa fie facut pe o structura cat de cat "jurnalistica", o prezentare generala (si interesanta) la inceput si intrarea in detalii mai jos. Aici ar veni cele enumerate de tine 'optiunile, culorile, etc.'
Ex:
http://www.mitoalfaromeo.com/html/alfa_156.aspSi tot asa...
Si da, modelul marius este foarte bun, dealtfel el transcende nimicurile lumesti gen forumuri, asociatii etc
"Sa ai Alfa Romeo si sa tii computerul de bord in engleza e ca si cum ai manca spaghete cu hot dog". ---------- "Alfa Romeo stie cand se urca un ungur la bord." Kovacs Karoly, sculptor, 1953 - ....