Ca o precizare la ce a spus colegul Wolff mai sus,referitor la cei 2 Ascari:
Antonio Ascari (Tatal),acesta moare intr-un accident survenit in timp ce concura in Franta pe Circuitul Montlhery de linga Paris,in Gran Premio di Francia Monthlery pe 26 iulie 1925.
Alberto Ascari (Fiul), campion mondial F1 cu Ferarri in 1952 si 1953,care la numai 4 zile dupa ce suferise un accident in Gran Premio di Monaco e d"Europa,asistind la calificarile pentru Supercortemaggiore,la Monza,decide sa faca citeva ture cu masina Ferarri a amicului sau Eugenio Castellotti,ajuns in al 3-lea tur,in curba numita Vialone,se rostogleste de 2 ori si zboara afara di masina,murind la citeva minute in urma ranilor suferite.In memoria acestui mare pilot ,curba Vialone se va numi curba Ascari.Alberto Ascari moare la virsta de 37 de ani ,in 26 mai 1955,aceiasi zi ca si tatal lui.
Pe circuitul de la Monza in acelasi loc ,in curba numita ulterior Ascari,isi pierde viata Ugo Sivocci in timp ce proba o masina Alfa Romeo P1,in 8 septembrie 1923.Ugo Sivocci este cel care a pus pentru prima oara pe o masina Alfa Romeo stema Quadrifoglio,ulterior devenind stema oficiala a squadra corse Alfa Romeo.(vezi topic istorie:
istorie-t82.html)
(Wikipedia.it)