Salutare la toti din partea unui prea-fericit posesor de AR 156 SW Distinctive ,1.9 JTD ,16v ,103 kW , a.f. 03.2003 ,f.l. doar interior (bot clasic ,yesss!) ,cod motor 192A5.000 ,6+1 viteze ,tempomat....bla-bla-bla.
Daca nu eram iesit din tara ,luni eram prezent la diagnoza s-apoi pe forum pentru a cere sfaturi pentru MCSF....asa incep invers ,cu forumul ... si-n 17-18.06 urmeaza diagnoza(aici-DK ,e scuuuuuumpaaa)in Romania (home ,sweet home!).
Deci: ieri eram intr-o depasire si m-apuca dracii cand vad ca accelereaza subiectu' depasirii...Cand colo omu' nu accelera (danezii sunt suparator de corecti si politicosi) ,mie nu-mi tragea masina ,intr-a 4-a abia a ajuns la 110 km/hrs....dupa care cu tot coxul care l-am dat ma trezesc cu becu'rosu MCSF (e chiar rosu...si eu stiam ca-i galben)....ma bag la loc si tai contactul si-l repun...becu' nu se mai aprinde....merg ,merg si imi zic sa fac o proba...o fac si iar am MCFS LA 3100 giri
si 110 km/hrs....trag pe dreapta ,opresc motorul si dupa ce-l repornesc dau o talpa ,pe loc ,pana la 5000 giri dar pauza MCSF.Plec si ajuns unde stau parchez.Noaptea ma zgamaie dracusorul Alfelor si cobor si-i dau cheie....surpriza:odata pornit motorul ,becul MCSF nu se mai stinge iar centralina ma agreseaza cu simbolul ala de submarin desenat de Picasso asta nemaivorbind de bipaituri si mesajul "Go to dealer" ?(unde Doamne iarta-ma ,la preturile d-aici?).
Azi dimineata am zis sa dau o tura...am plecat ,evident , cu MCSF-ul aprins si i-am facut testarea : nu trece de 3100 giri si intr-a 4-a prind 110 km fara sa se mai miste acele in sus....in viteze inferioare ramane plafonata la 3200-3300 maxim.Am oprit intr-o benzinarie si am baut un suc ...cand m-am intors si am pornit motorul ia MCSF-ul de unde nu-i...stand pe loc iar i-am dat cu putin sub 5000 giri si MCSF-ul n-a dat semn ca exista...la drum drept nu i-am mai dat forja ca mi-e frica si de MCSF si sa nu prajesc ceva...Anul trecut am pus un furtun simplu de vacuum la turbina (zic bine?)nou ca originalul imi crapase si mi-a dat in bot masina,Acum,oricum o sa pun in locul furtunului nou unul siliconic ,ca sus la valva Pierburg am pus deja furtunase siliconice.
So! Ceva sugestii pana ajung in tara si fac o diagnoza?Pls!