Anvelope

a mea

Alfa Romeo 156 (cunoscuta intern ca Tipo 932) a fost produsa intre anii 1997 si 2005 intr-un numar de 680.000 de exemplare, un mare succes pentru Alfa Romeo.

a mea

Mesajde vipi77 » Joi Apr 21, 2011 9:18 am

dupa 4 ani jumate de "faultless happy driving" fara probleme majore se pare ca acestea nu m-au ocolit.
au inceput prin blocarea pompei de benzina. a dat-o jos, am curatat-o. am scos din ea o juma de kil de mal(depuneri) absolut oribil. cu o baterie si doau sarme inversand polaritatea am reusit sa o resuscitez. acuma invarte. problema e ca nu cred ca mai baga aceeasi presiune de 3 bari (astept sa primesc un manometru sa verific presiunea).
masina acum nu mai porneste. adica porneste dar nu mai sta la relanti si face ca toti dracii. daca restrictionez debitul de aer (cu mana pe debitmetru) sta la relanti dar nu se accelereaza cum trebuie.
si o a treia problema : am constatat ca nici un soft de diagnoza nu-mi mai recunoaste masina. am incercat cu fiat ecuscan, cu alfadiag, cu v-scanner si acelasi inevitabil "no ecu response". mai ramane sa incerc examinerul de la reprezentanta.

va rog pareri, sfaturi , indicatii.
Anonima Lombarda Fabbrica Automobili
AR 156 2.0TS 155CP

DIESEL = THE ULTIMATE THRILL KILLER
Avatar utilizator
vipi77
3rd gear
 
Mesaje: 359
Membru din: Lun Sep 22, 2008 8:43 pm
Locatie: cluj napoca
Marca: ALFA ROMEO
Model: 156
Motorizare: 2.0TS155CP
Fabricat: 2001
Nr. de inmatriculare: CJ 42 LML

Re: a mea

Mesajde branconier » Joi Apr 21, 2011 10:45 am

incearca sa pui alt ecu sa vezi daca merge, pentru ca daca nu comunica nici diagnoza cu ecu s-ar putea sa fie ceva bai pe-acolo...
Alfa addicted
Avatar utilizator
branconier
Membru legitimat
 
Mesaje: 733
Membru din: Vin Sep 26, 2008 9:01 am
Locatie: Arad
Marca: Alfa Romeo
Model: 156 SW
Motorizare: 1.9 JTD 8V
Fabricat: aug 2000
Nr. de inmatriculare: AR 13 VDJ

Re: a mea

Mesajde mani_mic » Vin Apr 22, 2011 4:56 am

il sustin pe branconier... din avion asa se vede - mai poti sa mai ai si o siguranta arsa (desi nu prea cred) -
posibil sa mai fie un mare consumator legat la ECU si care nu ii permite ECU-ului sa porneasca si astfel nu ti-l vede diagnoza
si bineinteles niste fire incurcate care fac aceeasi magarie - reusesc sa traga curent atat de mare incat ECU-ul nu reuseste sa porneasca


cam atat imi trece prin cap legat de partea cu ECU-ul - la restul nu prea am idei?
Conduc ALFA, deci exist!
Avatar utilizator
mani_mic
Site Admin
 
Mesaje: 1935
Membru din: Lun Sep 22, 2008 11:59 am
Locatie: Timisoara
Marca: Lancia
Model: Delta
Motorizare: 1.6 mJTD
Fabricat: Feb 2010


Inapoi la Alfa 156

Cine este conectat

Utilizatorii ce navigheaza pe acest forum: Niciun utilizator inregistrat si 0 vizitatori

cron