Anvelope

al meu Alfa romeo GTV ;)

Alfa Romeo GTV (Gran Turismo Veloce) si Alfa Romeo Spider sunt masini sport produse intre 1995 si 2006. Ambele masini au fost desenate de Pininfarina si laudate de industria auto pentru design-ul unic si fara moarte.

al meu Alfa romeo GTV ;)

Mesajde radio_on » Dum Noi 22, 2009 11:42 am

Aceasta este masina mea, alaturi de care am trecut de-a lungul a doi ani aproape, prin multe bune si multe rele:
Atasamente
15112008057.jpg
15112008056.jpg
15112008052.jpg
15112008054.jpg
15112008053.jpg
On a good day
Avatar utilizator
radio_on
Dead spot
 
Mesaje: 26
Membru din: Joi Apr 16, 2009 4:33 pm
Marca: Alfa Romeo
Model: GTV lusso
Motorizare: 2.0 TS
Fabricat: 2001
Nr. de inmatriculare: CJ-86-GTV

Re: al meu Alfa romeo GTV ;)

Mesajde radio_on » Dum Noi 22, 2009 11:44 am

Seria a doua de poze
Atasamente
DSC09697.jpg
24072009897.jpg
23072009859.jpg
15112008060.jpg
15112008059.jpg
On a good day
Avatar utilizator
radio_on
Dead spot
 
Mesaje: 26
Membru din: Joi Apr 16, 2009 4:33 pm
Marca: Alfa Romeo
Model: GTV lusso
Motorizare: 2.0 TS
Fabricat: 2001
Nr. de inmatriculare: CJ-86-GTV

Re: al meu Alfa romeo GTV ;)

Mesajde radio_on » Dum Noi 22, 2009 11:57 am

Seria a 3-a de poze :)
Atasamente
04072009781.jpg
DSC01104.JPG
Hunedoara - Oradea cu geamul deschis pentru ca s-a stricat motorasul pe deschis :((
DSC00243.JPG
Pauza de un sandwich
DSC00251.JPG
DSC09708.jpg
On a good day
Avatar utilizator
radio_on
Dead spot
 
Mesaje: 26
Membru din: Joi Apr 16, 2009 4:33 pm
Marca: Alfa Romeo
Model: GTV lusso
Motorizare: 2.0 TS
Fabricat: 2001
Nr. de inmatriculare: CJ-86-GTV

Re: al meu Alfa romeo GTV ;)

Mesajde radio_on » Dum Noi 22, 2009 12:02 pm

Alaturi de alte "prietene" pe ai caror proprietari nu-i cunosc, dar mi-ar placea sa vina si ei odata la un meeting alfa romeo.
Atasamente
19032009369.jpg
14042009484.jpg
13052009564.jpg
On a good day
Avatar utilizator
radio_on
Dead spot
 
Mesaje: 26
Membru din: Joi Apr 16, 2009 4:33 pm
Marca: Alfa Romeo
Model: GTV lusso
Motorizare: 2.0 TS
Fabricat: 2001
Nr. de inmatriculare: CJ-86-GTV

Re: al meu Alfa romeo GTV ;)

Mesajde StanPatzitW » Dum Noi 22, 2009 8:35 pm

radio_on scrie:Alaturi de alte "prietene" pe ai caror proprietari nu-i cunosc, dar mi-ar placea sa vina si ei odata la un meeting alfa romeo.



Pai pentru asta implica'te putin in Flaier sau Fraier

flaier-sau-fraier-t832.html

Ajuta-ne cu ideei si in felul asta o sa ai "invitatii" pentru ei in club.
Trece ALFELE-n zare... Eu ma uit, ele dispare...

www.alfaamore.ro/forum/gagica-16v-150-t813.html
Avatar utilizator
StanPatzitW
4th gear
 
Mesaje: 544
Membru din: Dum Noi 01, 2009 8:37 pm
Locatie: Alba Iulia
Marca: Alfa Romeo
Model: GT 150CP
Motorizare: 1.9 JTD 16
Fabricat: 2005
Nr. de inmatriculare: AB 31 MOB

Re: al meu Alfa romeo GTV ;)

Mesajde the red passion » Dum Noi 22, 2009 9:03 pm

radio_on scrie:Alaturi de alte "prietene" pe ai caror proprietari nu-i cunosc, dar mi-ar placea sa vina si ei odata la un meeting alfa romeo.

Aia albastra ...avea nr.vechi de IT?
Alfista fino alla morte!:drak: Il cuore ha sempre ragione!
Avatar utilizator
the red passion
Top gear
 
Mesaje: 2072
Membru din: Dum Dec 07, 2008 8:04 pm
Locatie: Italy
Marca: Alfa Romeo
Model: 156 1.9 jtd
Motorizare: 145 cp
Fabricat: Octombrie 2003

Re: al meu Alfa romeo GTV ;)

Mesajde vipi77 » Dum Noi 22, 2009 9:43 pm

radio_on scrie:Alaturi de alte "prietene" pe ai caror proprietari nu-i cunosc, dar mi-ar placea sa vina si ei odata la un meeting alfa romeo.


dar tu ??? pe cand la un meeting alfa romeo...
Anonima Lombarda Fabbrica Automobili
AR 156 2.0TS 155CP

DIESEL = THE ULTIMATE THRILL KILLER
Avatar utilizator
vipi77
3rd gear
 
Mesaje: 359
Membru din: Lun Sep 22, 2008 8:43 pm
Locatie: cluj napoca
Marca: ALFA ROMEO
Model: 156
Motorizare: 2.0TS155CP
Fabricat: 2001
Nr. de inmatriculare: CJ 42 LML

Re: al meu Alfa romeo GTV ;)

Mesajde StanPatzitW » Dum Noi 22, 2009 9:46 pm

vipi77 scrie:
radio_on scrie:Alaturi de alte "prietene" pe ai caror proprietari nu-i cunosc, dar mi-ar placea sa vina si ei odata la un meeting alfa romeo.


dar tu ??? pe cand la un meeting alfa romeo...



Poate ai timp si apari de 01.12 la Alba Iulia.
Trece ALFELE-n zare... Eu ma uit, ele dispare...

www.alfaamore.ro/forum/gagica-16v-150-t813.html
Avatar utilizator
StanPatzitW
4th gear
 
Mesaje: 544
Membru din: Dum Noi 01, 2009 8:37 pm
Locatie: Alba Iulia
Marca: Alfa Romeo
Model: GT 150CP
Motorizare: 1.9 JTD 16
Fabricat: 2005
Nr. de inmatriculare: AB 31 MOB

Re: al meu Alfa romeo GTV ;)

Mesajde radio_on » Dum Noi 22, 2009 10:38 pm

La inceput am fost de vreo 2 - 3 ori la intalniri , insa pe urma am avut niste probleme cu masina, si o ramas pe bututci o perioada pana am facut rost de piese, apoi a aparut una si alta si tot asa nu am mai fost :|

O sa imi fac timp sa vin si eu regulat, inclusiv sa ma inscriu in club in mod oficial, insa doar de la anul.

Poate ai timp si apari de 01.12 la Alba Iulia.


Din pacate de 1 decembrie voi fi plecat cu treaba peste hotare :(
Insa daca reusesc saptamana asta sa ii fac distributia + pompa de apa + acuma ma bate gandu sa ii schimb si cureaua de la accesorii ca sa nu am probleme cu ea, voi veni joia sau duminica, daca bine tin minte, cand aveau loc intalnirile :oops:
On a good day
Avatar utilizator
radio_on
Dead spot
 
Mesaje: 26
Membru din: Joi Apr 16, 2009 4:33 pm
Marca: Alfa Romeo
Model: GTV lusso
Motorizare: 2.0 TS
Fabricat: 2001
Nr. de inmatriculare: CJ-86-GTV

Re: al meu Alfa romeo GTV ;)

Mesajde radio_on » Dum Noi 22, 2009 11:04 pm

Aia albastra ...avea nr.vechi de IT?


Cred ca da... o buna bucata de vreme a fost un GTV albastru cu nr. de IT prin Cluj arata identic cu cel din poze, ceea ce ma indeamna sa cred ca ulterior proprietarul l-a inmatriculat, apoi l-am adus pe al meu , pe urma a aparut GTV-ul negru cu eleron "cup" si acela gri, si pe urma recent am vazut ca este unul fain mk3 pe calea turzii, negru. (cronologia inmatricularilor si aducerilor de GTV e subiectiva :) )

In prezent din cate am vazut eu, ar fi 5 gtv-uri in oras... Prin trecere am mai vazut un spider gri mk2 foarte fain (nu i-am vazut numerele) + in turda am vazut de mai multe ori un gtv negru mk1 cu numere de IT.

Tot in Turda este o frumusete de Alfa Romeo Brera albastra, cu nr de IT :shock: De fiecare data cand trec pe langa ea , ma opresc, ma uit din Logan (ca de obicei cu el merg pe acolo), inghit in sec, ma scarbesc putin de masina pe care o am sub mine (a se intelege Logan), si de indata ce dau prin craterele si noroaiele de prin Turda - iesire inspre Bogata, incepe sa ma mustre constiinta ptr ca am injurat Loganu.

Ce mi-a "spalat" cu adevarat ochii a fost un Spider negru interior piele (an fabricatie 2007 probabil), parcat in fata la central, cu numere de B, intr-o seara cand a avut CFR-ul meci la Cluj in Champions League.

Totodata mi-a placut foarte mult spiderul rosu, de sus de la etaj, din reprezentanta Autovenezia. 8-)
On a good day
Avatar utilizator
radio_on
Dead spot
 
Mesaje: 26
Membru din: Joi Apr 16, 2009 4:33 pm
Marca: Alfa Romeo
Model: GTV lusso
Motorizare: 2.0 TS
Fabricat: 2001
Nr. de inmatriculare: CJ-86-GTV

Re: al meu Alfa romeo GTV ;)

Mesajde radio_on » Dum Noi 22, 2009 11:10 pm

Apropo de GTV :lol: uitati-va ce conducea "recidivistul impuscat" http://www.antena1.ro/index.php?page=news&id=76253
Am vazut intamplator zappand printre canale :) Culoarea o fi rosso ferrari?
On a good day
Avatar utilizator
radio_on
Dead spot
 
Mesaje: 26
Membru din: Joi Apr 16, 2009 4:33 pm
Marca: Alfa Romeo
Model: GTV lusso
Motorizare: 2.0 TS
Fabricat: 2001
Nr. de inmatriculare: CJ-86-GTV

Re: al meu Alfa romeo GTV ;)

Mesajde radio_on » Mar Noi 24, 2009 11:59 pm

Istoricul masinii mele: [fara perdea!]

- masina a fost achizitonata de la lolo, ea fiind adusa din Germania
- pe lolo l-am cunoscut pe alfaclub
- masina avea bataie la motor, si a venit pe platforma in Romania
- primul proprietar, german, zicea ca bataia provine de la cuzineti
- lolo crezand ca e distributia pusa prost, intrucat neamtul o schimbase recent, a dus-o la mecanic, a desfacut-o si la sfaturile mecanicului a schimbat variatorul si tachetii
- bataia continua insa mai putin
- in acel moment lolo a desfacut motorul, chiulasa era perfecta, insa un piston era gripat
- pentru masina a urmat desfacerea blocului motor, care a fost dus in ungaria la bucsat cu camasi nemtesti, la cota de fabrica
- au fost achizitionate atunci 4 pistoane noi pentru masina, vibrochenul in cota de reparatie + cuzineti noi si pompa de ulei noua
- urmatoarele piese pe care le-a schimbat lolo au fost: pompa de apa, termostatul + senzor de temperatura pentru AC
- rodaj
- am cumparat masina de la lolo si sper sa nu fiu constrans sa o vand vreodata pentru ca aceasta masina mi-a mers la inima [fiind si prima mea masina]
- am trecut cu bine peste vara , insa in toamna am avut primul incident: o usoara tamponare la intrarea in oradea care s-a soldat cu indoirea unui suport pe care e prins spoilerul fata.
- cu ajutorul lui lolo l-am rezolvat temporar pentru ca ar trebui schimbat cu unul adus pe comanda
- in toamna cand a inceput sezonul ploios am constatat ca a inceput sa mi se prelinga apa pe langa parbriz (lolo il schimbase pentru ca in vara i-a crapat: apa rece + temperatura ridicata)
- i-am schimbat parbrizul din nou
- in tot acest timp aveam o vibratie la motor, cand plecam de pe loc, vibratie care m-a dus cu gandul la brate...
- am schimbat bratele pe fata noi noute cu bucsi cu tot, originale , aduse pe comanda din italia
- din pacate nu aceasta a fost problema, ci lipsa unui surub ce fixa catalizatorii de dedesubtul motorului
- un mecanic mi-a improvizat o solutie temporara la acesta pentru ca nu l-a gasit de comandat nicaieri, si la scurt timp dupa aceasta cand inca eram in cautare de soltuii la problema, s-a intamplat... [no CASCO :( ]
- am zis din pacate mai sus "primul incident", pentru ca in iarna anului 2008, neadaptarea vitezei la conditiile de drum [polei + cauciucuri de vara] s-a sfarsit printr-un derapaj necontrolat ce s-a soldat cu:
capota un pic scobita o linie de 5 cm pe partea laterala + o crapatura usoara la grila (capota e integral din fibra de sticla) + baia de ulei facuta zob + faptul ca lipsea acel surub de la catalizatori, primii 2 dintre acestia au fost distrusi
- am comandat baia de ulei in germania
- parte din evacuare (catalizatorii + serpisorii) i-am comandat de la dima [nu am fost multumit de catalizatori pentru ca unul din ei avea o gaura in fagure, nici nu l-am montat pe acela, iar in cei 2 catalizatori principali exista un joc la faguri] = > voi fi nevoit sa ii schimb din nou :( (totusi g. dima a fost corect si mi-a zis ca pot returna piesele si imi va trimite banii inapoi, insa fiind constrans de situatie, a trebuit sa folosesc o parte din ele, desi calitativ proaste)
- capota am rezolvat-o la un tesator in fibra de sticla recomandat de cei de la reprezentanta [tipu face si tuning cu fibra...f. de treaba]
- baia am inaugurat-o cu ulei motorex 10w60 apoi de la selenia racing 10w60 am trecut la castrol edge sport 10w60 [care imi unge si acuma motorul]
- ulterior in vara au inceput sa apara problemele la partea electrica :
1. senzorul de turatie (am comandat unul nou si l-am schimbat)
2. geamul pasagerului probleme la motoras (m-am interesat si un motoras nou ma costa 1700 de lei) momentan a ramas nerezolvat
3. a cazut si geamul soferului (probleme la perii motorului) momentan a ramas nerezolvat
- din pricina anilor la toba finala rugina si-a facut de cap si a ros aproape integral teava de esapament intre cele 2 tobe intermediare finale: cu aceasta ocazie am scos o toba intermediara (ramanand toba cu catalizator, 1 toba intermediara + toba finala) si am tras o teava noua pe direct de la intermediara la cea finala, cu aceasta ocazie schimband si muffler tip-ul
- acuma pe la inceputul toamnei incet incet a inceput sa imi bata usor planetara de la roata dreapta: am comandat una noua originala, si am schimbat-o si pe aceasta
- in timp ce asteptam la mecanic sa imi repare planetara, ghiciti ce a inceput sa imi faca probleme? unitu cu navigatie original (cd player blaupunkt cu magazie 10 cd-uri + navi textual si voce) l-am dat jos si i-am achizitionat un Pioneer Deh-2100UB
- in tot acest timp m-am luptat cu eroarea de la airbaguri... nimeni nu a reusit sa ii dea de capat...o stergeam de pe tester...dupa cateava sute de km iarasi aparea...

- acuma i-am achizitionat kitul integral de distributie asa cum "se cere" ca ar trebui schimbat ( 3 curele , 5 role + pompa de apa de vazut topicul: http://www.alfaamore.ro/forum/distributie-t900.html )

In prezent masina are urmatoarele probleme cunoscute:
- bec airbag problema
- incalzirea in scaunul soferului problema
- geam sofer dezafectat
- geam pasager dezafectat
- bataie la roata dreapta spate, ceva bucsa pe duca...
- capota trebuie revopsita (momentan e data pe o suprafata de cativa cm patrati cu spray black - mat)
- joaca fagurele in catalizator

Masina e intretinuta cu :
- 99 + de la Petrom (de preferinta) sau OMV carrera 100
- castrol edge 10w60
- reviziile le voi incepe din iarna
- spalari cu ceara saptamanale,
- pielea tratata saptamanal cu o solutie adusa din DE, [o sa trec decurand pe laptic Doina]
- cu multa atentie la soferie de acuma inainte :(
- fara fum de tigara (masina a avut numai proprietari nefumatori inclusiv eu)

Ca o concluzie:

indragesc mult aceasta masina in continuarea, motorul mi se pare extraordinar de fiabil, desi nu sportiv pentru greutatea masinii (aproape 1.5t), si pana acum legat de fiabilitate piesa cea mai slaba s-a dovedit a fi cea dintre volan si scaun! mare atentie la sofat baieti si fete, mare atentie....
On a good day
Avatar utilizator
radio_on
Dead spot
 
Mesaje: 26
Membru din: Joi Apr 16, 2009 4:33 pm
Marca: Alfa Romeo
Model: GTV lusso
Motorizare: 2.0 TS
Fabricat: 2001
Nr. de inmatriculare: CJ-86-GTV

Re: al meu Alfa romeo GTV ;)

Mesajde nosgtv » Mar Feb 22, 2011 12:01 am

Salut
Frumos GTV-ul , si eu am un GTV gri , in Arad , se poate vedea la pozele de la concursul din Arad Alfa amore. Eu i-am scos toate catalizatoarele afara , iam pus pe spate bucse poliuretan , fiind mai fiabile. In rest n-am avut nici o problema cu ea , fiind condusa sportiv doar pe circuit , sau pe drum bun.
Acuma Aradul fiind in demolare , am sa inlocuiesc jantele pe 17" cu unele de 156 pe 15" , sa creasca balonajul , si probabil am sa renunt la arcurile sport ce le-am cumparat pe cand Aradul era "in a good shape" .
Sunt cateva GTV-uri in Arad, dezastru. In sensul ca singurul care a lasat in pace masina , este o cunostiinta cu un GTV mai vechi , tot 2.0TS, a vopsit doar jantele originale negre. Insa mai sunt cativa in Arad care or dus TUNING-ul peste ce a desenat Pinifarina , si a iesit un mare CACA. Stripuri aiurite pe caroserie , gainarii.
Acest model de Alfa , e probabil cel mai bun Alfa facut in anii 90, nasul nemtilor fiind bagat putin pe la caroserie / motor . Nu inteleg in schimb de ce Twin Spark , si nu simplu , doar sa ne coste pe noi bujiile dublu decat pe restul , ca 150 de cai , atat are si un BMW 320 E36,no big deal, poate cuplu putin mai mult de la scanteia dubla , caroseria e extrem de solida , zincata peste tot , deci rugina nu ai sa vezi in curand pe GTV , fiind coupe e foarte rezistenta la socuri , monococul rulz .
Directia e umpic mai ciudata , pe spate sunt vreo 8-12 bucse , vireaza umpic spatele la GTV din cate am observat , si are manevrabilitate foarte buna, cu apatament scurt , destul de agila in curbe. Dar cand toate astea nu conteaza , si in Romania , chiar nu conteaza , GTV-ul e fun to drive as a everyday car. Consumul nu e exagerat si nu intriga mofturi si probleme la benzina noastra cu apa si de calitate foarte slaba.
Pe scurt , GTV-ul e o masina simpla , uneori prea simpla , dar are finete , design placut si manevrabilitate decenta pentru valoarea sa.
nosgtv
1st gear
 
Mesaje: 79
Membru din: Mie Apr 22, 2009 6:00 pm
Marca: Alfa Romeo
Model: GTV 916
Motorizare: 2.0TS
Fabricat: 2001


Inapoi la Alfa GTV, 916 Spider

Cine este conectat

Utilizatorii ce navigheaza pe acest forum: Niciun utilizator inregistrat si 0 vizitatori

cron