Am verificat presiunea in pneuri dupa aproape 6 - 7 luni de la ultimul control...am verificat-o doar din simplul motiv ca mi-am cumparat o trusa in care se gaseste si un pistol cu ceas de presiune.Aveam o presiunede 2.0...in toate cele 4 roti,banuiesc ca asa mi-a bagat respectiva persoana care a verificat rotile inainte de plecarea mea din vara in viagio.Asa ca eu am complectat pina la 2.2 fata si 2.3 spate (cum zice cartea)...simbata dim.am condus un amic la aeroportul Ciampino...pentru a ajunge acolo a trebuit sa fac un traseu cu sosele de tip RO...m-a rupt...rigida si trancane de parca ar fi o masina antica ...am facut acelas traseu de curiozitate cu o masina aprox.noua,asta dupa ce am bagat aer in pneuri la aceas valoare ca si la Alfa...la fel,zguduie si normal...acelias trancanituri ,un pic mai lejere,dar ca sunet la fel)...Oare sa micsorez presiunea la stiu eu 1.5 sau un 2.0 ? Ce as putea face sa reduc socurile in acest caz?...Mentionez ca inainte de a modifica presiunea la masina cu care am facut testul,presiunea era de 1.8...(in carte da 2.2)asa era venita din servisarea (controlul) de garantie.
PS:Daca trec pe jante de 17...atunci balonul gumei se micsoreaza automat,doar roata ca diametru total trebuie sa ramina aceias ca in prezent...atunci voi avea socuri mult mai puternice pe drumurile mai nashpa...am dreptate?As putea remedia acest fenomen enervant in acest caz( daca pun jante de 17)?