Anvelope

problema acul de la benzina

Alfa Romeo 156 (cunoscuta intern ca Tipo 932) a fost produsa intre anii 1997 si 2005 intr-un numar de 680.000 de exemplare, un mare succes pentru Alfa Romeo.

problema acul de la benzina

Mesajde buta lucian lazar » Joi Feb 11, 2010 7:41 pm

salutare,am si eu o nelamurire cu acul meu de la benzina deoarece nu imi indica cata benzina am in rezervor.Am bagat de ceva vreme vreo 40 de litri si nu sa ridicat decat foarte putin,aceasta problema o am de mai multa vreme.Ati patit careva din voi asa ceva? Daca da ce ati facut.
buta lucian lazar
Dead spot
 
Mesaje: 13
Membru din: Lun Ian 04, 2010 7:34 pm
Locatie: Bistrita
Marca: Alfa Romeo
Model: 156
Motorizare: 1.8 TS
Fabricat: 2001
Nr. de inmatriculare: BN 88 LUC

Re: problema acul de la benzina

Mesajde EvilTMy » Joi Feb 11, 2010 11:26 pm

salut.
indicatorul de benina la 156 are o eroare destul de mare.nu poti sti niciodata sigur cat mai ai.in cazul meu,merge destul de ok,cand se aprinde beculetul,mai am vreo 7 litri.
2001 Alfa Romeo 156 1.6 TS "ANGELina"
Avatar utilizator
EvilTMy
Membru legitimat
 
Mesaje: 413
Membru din: Vin Noi 28, 2008 4:50 pm
Locatie: Timisoara/Tg-Jiu
Marca: Alfa Romeo
Model: 156
Motorizare: 1.6 TS
Fabricat: 2001
Nr. de inmatriculare: GJ 12 ATM

Re: problema acul de la benzina

Mesajde treger_felix » Vin Feb 12, 2010 8:58 am

In primul rand parerea mea este sa desfaci bordul si sa cureti mufele cu spray de contacte; o masa slaba sau un contact imperfect poate da erori.
Daca problema persista, atunci desfa sonda (care este impreuna cu pompa de benzina si filtrul de benzina) din rezervor. Plutitorul poate sa "agate" undeva si de aceea sa nu-ti indice bine. Urmareste circuitul (de la rezistorul plutitorului spre mufa) si apoi masoara valoarea pe borne cu un ohmetru la diferite pozitii ale plutitorului. Curata cu putin spray de contacte pe o carpa curata rezistorul de la plutitor (trebuie sa fie un rezistor curbat pe care se "plimba" contactul de pe tija plutitorului), diferite depuneri pe acest rezistor poate da valori incorecte ale pozitiei plutitorului.
Alfa Romeo 156 2.0TS 16v - my ex.
Alfa Romeo 166 2.5 V6 24v
- my ex.
Land Rover Freelander TD4 - my ex.
SAAB 9-3 Vector 2.2TiD
Yamaha FZR600/YZF600 Thundercat
Avatar utilizator
treger_felix
Site Admin
 
Mesaje: 585
Membru din: Mar Sep 23, 2008 12:09 pm
Locatie: Alba Iulia
Marca: Alfa Romeo
Model: 166
Motorizare: 2.5 V6 24v
Fabricat: 04.1999
Nr. de inmatriculare: B 49 AFL

Re: problema acul de la benzina

Mesajde Rares » Vin Feb 12, 2010 4:14 pm

Si la mine face la fel la 156. Pornesc de dimineata cu 10 L in rezervor si el fuge oaches pana la plin...Dup-aia in 5 minute revine la minim unde ii locul.
Indica alela numai la inceput dar se regleaza in cateva minute.
Nu ma mai intereseaza ce si cum arata demult, am trecut peste nervi si chiar nu are rost sa mai desfac nimic pentru ca in purul stil Alfa, as da de ceva si mai "special" prin locurile alea :grin:
Live with it...cea mai buna solutie
Avatar utilizator
Rares
Membru legitimat
 
Mesaje: 246
Membru din: Vin Sep 26, 2008 12:42 pm
Locatie: Oradea
Marca: Alfa Romeo
Model: 147 & 156
Motorizare: 1.6 1.9
Fabricat: 2003 & 2004
Nr. de inmatriculare: BH 28/82 WEE

Re: problema acul de la benzina

Mesajde buta lucian lazar » Vin Feb 12, 2010 8:26 pm

mersi mult pentru infornatii,dar am inca o intrebare ,pe unde pot ajunge la plutitor ,de unde sa incep sa desfac pe la rezervor sa nu cauzez vreo alta problema.
buta lucian lazar
Dead spot
 
Mesaje: 13
Membru din: Lun Ian 04, 2010 7:34 pm
Locatie: Bistrita
Marca: Alfa Romeo
Model: 156
Motorizare: 1.8 TS
Fabricat: 2001
Nr. de inmatriculare: BN 88 LUC

Re: problema acul de la benzina

Mesajde florinianc » Vin Feb 12, 2010 8:46 pm

Ar trebui sa fie in portbagaj, sub mocheta aia de pe roata de rezerva. O scoti afara si in spatele scaunelor tre sa ai vreun capac de metal negru prins cu cateva surubele. Dai aia la o parte si acolo o sa vezi furtunele de combustibil si firele de la "plutitoru' " ala minune. Tre' sa ai ff mare grija cu garnitura aia de cauciuc de sub capacul cu furtunele de combustibil. Daca nu o pui bine inapoi o sa ti se cam evapore benzina..
Avatar utilizator
florinianc
3rd gear
 
Mesaje: 273
Membru din: Lun Dec 22, 2008 5:10 pm
Locatie: Cluj-Napoca
Marca: Opel
Model: Vectra B2
Motorizare: 1,6
Fabricat: nov2001
Nr. de inmatriculare: CJ 11 VHE

Re: problema acul de la benzina

Mesajde buta lucian lazar » Vin Feb 12, 2010 8:55 pm

mersi tare mult ,o sa incerc sa vad ce pot rezolva
buta lucian lazar
Dead spot
 
Mesaje: 13
Membru din: Lun Ian 04, 2010 7:34 pm
Locatie: Bistrita
Marca: Alfa Romeo
Model: 156
Motorizare: 1.8 TS
Fabricat: 2001
Nr. de inmatriculare: BN 88 LUC

Re: problema acul de la benzina

Mesajde TM20BCO » Mie Mar 17, 2010 8:20 am

Am o problema foarte mare cu acul de benzina la Alfa mea 156 2.0 JTS ...se duce in jos al naibii de repede :))) Scuze de offtopic!
Avatar utilizator
TM20BCO
Reverse
 
Mesaje: 2
Membru din: Mar Mar 16, 2010 1:12 pm
Locatie: Timisoara
Marca: Alfa Romeo
Model: 156
Motorizare: 2.0 JTS
Fabricat: 2004
Nr. de inmatriculare: TM20BCO

Re: problema acul de la benzina

Mesajde treger_felix » Joi Mar 18, 2010 8:49 am

E chiar on topic, sfatul meu e curatarea rezistorului de pe pompa de benzina dupa cum am descris mai sus.
Alfa Romeo 156 2.0TS 16v - my ex.
Alfa Romeo 166 2.5 V6 24v
- my ex.
Land Rover Freelander TD4 - my ex.
SAAB 9-3 Vector 2.2TiD
Yamaha FZR600/YZF600 Thundercat
Avatar utilizator
treger_felix
Site Admin
 
Mesaje: 585
Membru din: Mar Sep 23, 2008 12:09 pm
Locatie: Alba Iulia
Marca: Alfa Romeo
Model: 166
Motorizare: 2.5 V6 24v
Fabricat: 04.1999
Nr. de inmatriculare: B 49 AFL


Inapoi la Alfa 156

Cine este conectat

Utilizatorii ce navigheaza pe acest forum: Niciun utilizator inregistrat si 0 vizitatori

cron