Anvelope

Salutari tuturor!

Bine ai venit pe forumul Alfa Amore.
Aici te prezinti, citesti regulile forumului si te inveti cu interfata si ai posibilitatea de a te inscrie in Asociatia Sportiva Alfa Amore Romania pentru a deveni membru legitimat.
Fara date tehnice si intrebari despre masini.

Salutari tuturor!

Mesajde Phoenix » Vin Ian 30, 2009 7:42 pm

Dragi colegi (daca-mi este permis),
Sunt un mandru posesor de Alfa Romeo 147 1,9 JTD din Bistrita. Masina am achizitionat-o de mana a doua, este fabricatie 2002 si are cca 160.000 km la bord. Din documente reiese ca a fost undeva la Essen in Germania inainte de a ajunge pe mana mea. Trebuie sa spun ca sunt inginer de motoare de meserie, apoi economist si masina este munca mea pe un an de zile la firma mea. Am avut un Volvo 740 de care am fost extrem de multumit, dar avea deja 25 ani si mult peste 300.000 km parcursi. Sunt extrem de multumit de masinuta mea, care functioneaza ireprosabil si de care sunt foarte mandru. Imi place extraordinar de mult si imi ofera multiple satisfactii la condus. Nu vreau sa mai spun ca am grija de ea ca de ochii din cap...
Voi intra si eu in asociatie pentru ca este ceva frumos si interactiunea dintre membri poate genera proiecte frumoase. Daca pot fi cuiva de ajutor, sau asociatiei, o voi face cu placere in limita expertizei mele si a resurselor pe care le am. Bafta tuturor!
Phoenix
Reverse

Re: Salutari tuturor!

Mesajde vipi77 » Vin Ian 30, 2009 8:19 pm

bine ai venit si felicitari pentru alegerea facuta. nu uita sa ne prezinti masina cu poze si tot tacamu'.
Anonima Lombarda Fabbrica Automobili
AR 156 2.0TS 155CP

DIESEL = THE ULTIMATE THRILL KILLER
vipi77
3rd gear

Marca: ALFA ROMEO
Model: 156
Motorizare: 2.0TS155CP
Fabricat: 2001
Nr. de inmatriculare: CJ 42 LML

Mesajde unu_nasol » Vin Ian 30, 2009 8:40 pm

bine ai venit printre noi
felicitari pt masinuta ... te asteptam la intalnirile asociatiei

pentru inceput