Din propria mea experienta, la motorizarea de 1.9 JTD-m:
-are joja, care se vede, dar se ajunge foarte greu( trebuie mana de chirurg subtire), se afla in spatele motorului, sub vasul lichidului de servo, in lateralul cutiei de viteze, de fapt este pe diferential
-exista un buson in partea inferioara a cutiei prin care se scurge uleiul,
-cel mai indicat loc prin care se introduce uleiu: se da jos senzorul de marsalier, care se gaseste in partea de sus a cutiei, usor de descoperit prin faptul ca are mufa
singura problema este ca trebuie o cheie inelara de 23 putin indoita sau o tubulara tiganeasca,
-cred ca cel mai bine este sa fie schimbat tot uleiul, asta cred ca a fost problema la cutia mea, de obicei nu se prea impaca,
Nu am gasit pe moment ulei Tutela si am pus Valvolain 75W/ 80 GLS, despre care se spune ca este foarte bun.
Cartea spune ca intra 2,2 l, mie mi-a intrat aproape 3l, ceea ce am inteles ca este posibil, dar nici prea mult pt. ca s-ar putea sa faca spume si atunci.... nu se stie ce se poate intampla.