Salut,
A venit in sfarsit vremea ca la un an de cand sunt posesorul unei minunate 145 sa o prezint oficial si aici.
Povestea incepea in 2009 intr-o seara de noiembrie cand un prieten bun de care nu mai stiam aproape nimic m-a sunat ca a venit in tara si daca poate sta la mine cateva zile. Zis si facut - a venit si a stat cateva zile, impreuna cu o Alfa 145. Stand la povesti nemuritoare la un pahar de vin fiert imi spune ca vrea sa vanda masina. Atat mi-a fost de ajuns ca sa incep negocierile, platain rate pentru ca nu aveam toti banii. Intr-un final am batut palma.
Urmatoarea zi de dimineata cu noaptea in cap bineanteles ca eram la volanul noii mele masini.
Masina era inmatriculata pe Italia. De aici a inceput nebunia inmatricularii - in Romania ma costa taxa aprox 1450 euro, iar la Bulgarica 700 euro. Alergatura, nervi - pana intr-o zi cand la o cafea stand cu alt prieten ma vaietam cat ma costa inmatricularea, etc. Nu pot sa va spun cat de fericit am fost cand am aflat ca omul se stie cu cei de la RAR, iar taxa - asa subit s-a diminuat la 700 euro aprox (deci cat la bulgari). Intr-un final am inmatriculat-o pe Romania, dar pe numele tatalui (este pensionar si am reducere foarte mare la asigurare si impozit
).
De aici au urmat foarte multi bani si suflet pus in acesta masina. Am inceput prin a schimba consumabilele (bujii, distributie, pompa apa, curea alternator, ulei, filtre) - asta in prima faza - undeva prin Iulie daca nu ma insel.
urmatoarea etapa a fost vopsirea masinii, deoarece avea ft multe puncte de rugina pe capota, tabla infundata in destul de multe locruri; bara fata crapata si sparta putin
iar ca totul sa fie ok intr-o dimineata am gasit-o lovita in fata blocului (aripa dreapta infundata + oglinda retezata din suport - nici pana in ziua de astazi nu am gasit oblinga macar asa sparta cum era).
Acum cateva zile a primit si un debitmetru, brate, bielete, discuri fata, placute, filtru aer. Rezultatul este unul spectaculos - pentru mine (nu mai troncane la gropi, trage liniar, consum scazut - cu totul alta masina) - debitmetrul era praf.
Am uitat sa ii multumesc si lui Marian - care m-a ajutat la curatarea clapetei.
Cam asta este povestea mea si a unei Alfa 145, care sper ca va avea viata lunga alaturi de mine.
Mai am de montat grila fata, si pragurile + cauciucuri cu talon de 50 in lod ce 65.
In continuare o sa atasez cateva poze cu ea - pregatita pentru vopsit si rezultatul final. Pozele sunt facute cu telefonul, asa ca am sa va rog de pe acum sa scuzati claritatea